ترتیبی که یاراتیوب به شما پیشنهاد می‌کند:

بهترین ایده های کانال یوتیوب بدون چهره

بهترین ایده های کانال یوتیوب بدون چهره
فهرست مطالب

چطور کانال یوتیوب بدون چهره داشته باشیم کنیم؟ اگر به دنبال ایده برای کانال یوتیوب بدون نمایش چهره خودتان هستید با ما همراه باشید.

راه‌اندازی یک کانال یوتیوب بدون چهره آسان‌تر از راه‌اندازی کانالی نیست که همه نام شما را می دانند. برای جبران کمبود چهره، باید عناصر بصری بیشتری را به محتوای خود اضافه کنید، مانند ویدیوهای استوک، تصاویر، گرافیک و متن. بنابراین در دراز مدت، زمان بیشتری را نسبت به سایر سازندگان برای ویرایش صرف خواهید کرد.

کانال های زیادی توانسته اند بدون چهره خود، به درآمد های زیادی دست یابند و برای نقد کردن درآمد یوتیوب خودتان، میتوانید با یاراتیوب ارتباط برقرار نمایید تا کارشناسان ما، با شما ارتباط بر قرار کنند.

بهترین ایده های ایجاد کانال یوتیوب، بدون نمایش چهره

برای کسانی که از نمایش چهره خود بر روی دوربین بیزارند و یا به هر دلیلی تمایلی به این کار ندارند، در اینجا، ما به بررسی و پیشنهاد ایده‌هایی برای ایجاد کانال یوتیوب بدون نمایش چهره می‌پردازیم:

1- انیمیشن/تصویرسازی

در صورت داشتن مهارت های انیمیشن سازی، تبدیل شدن به یک یوتیوبر بی چهره براحتی امکان پذیر است. می‌توانید ویدیوهای دو بعدی، سه بعدی یا استاپ موشن بسازید بدون اینکه روی صفحه ظاهر شوید.
انیمیشن های تخته سفید را در یوتیوب ایجاد کنید. مخاطبین کانال، مجموعه‌ای از تصاویر دست‌کش شده (روی یک تخته سفید دیجیتال) را می‌بینند که با هم ترکیب شده اند و یک داستان را روایت می‌کنند.
اما اگر بهترین هنرمند نیستید، می توانید از سرویسی مانند VideoScribe برای زنده کردن انیمیشن های تخته سفید خود استفاده کنید تا زود تر به در آمدزایی برسید.

2- ویدئوهای واکنش (فقط صوتی)

این مورد یکی از بهترین ایده های ایجاد کانال یوتیوب بدون چهره است. مطمئنا که ویدیوهایی را دیده‌اید که در آن شخصی به یک رویداد پرطرفدار جلوی دوربین واکنش نشان می‌دهد، در لحظه‌های «وای» نفس نفس می‌زند و به لحظات «اوه» می‌خندد.

اگر نمی خواهید چهره خود را نشان دهید، می توانید به جای آن یک واکنش گفتاری انجام دهید. با ضبط ویدیوی اصلی روی صفحه شروع کنید، سپس در حین تماشای ویدیو نظرخود را از طریق صدا به اشتراک بگذارید.

3- به اشتراک گذاری حقایق

حقایق یا مطالب عجیب و غریب در مورد یک مکان را مطرح کنید. برای راه اندازی چنین کانالی باید تحقیق زیادی انجام دهید و مکانی را که در آن ویدیو تهیه می کنید مطالعه کنید.
یکی از جذابترین ایده های ایجاد کانال در یوتیوب بدون نمایش چهره، فیلم گرفتن از مکان‌های خالی از سکنه، مکان‌های نفرین‌شده، عروسک‌ها، مکان‌های تاریخی که کمتر کاوش شده‌اند و غیره است. تلاش کنید تصاویر مرتبط با منبع راسرچ کرده و آنها را در ویدیوی خود قرار دهید.

مردم عاشق دیدن چنین مکان های جالبی هستند و علاقمند به دانستن بیشتر در مورد آنها هستند.
بنابراین، یاراتیوب به شما پیشنهاد می کند، اگر در انجام تحقیق و مطالعه در مورد مکان های جدید و مرموز مهارت دارید، می توانید این گزینه را انتخاب کنید تا در کمترین زمان به طرفداران مخصوص خود و نهایتا به درآمدزایی از یوتیوب برسید.

4- ویدئو های ASMR

ویدیوهای ASMR یک روش فانتزی برای توصیف احساس سوزن سوزن شدن در پوست سر شما هنگام شنیدن صداهای آرامش بخش است. کل کانال های یوتیوب به این احساس شادی بخش اختصاص داده شده است.

بعضی از کانال های ASMR (مجموعه ی صداهایی که باعث آرامش اعصاب می شوند مثل صدای موج دریا یا. . . ) بینندگان را با زمزمه های خیلی آرام ریلکس می کنند. برخی یوتیوبرها، صداهای آرامش بخش مانند قطرات باران، خش خش درختان، ورق زدن صفحات در کتاب را تقلید می کنند.

این یک تجربه شنیداری است، بنابراین هیچ کس انتظار ندارد چهره شما را ببیند که با این روش ساده میتوان به درامدزایی از یوتیوب برسیم.

5- ایده کانال گیم در یوتیوب

اگر می‌خواهید از ایده‌های کانال یوتیوب بدون چهره استفاده کنید، یک گزینه عالی برای کسانی که به دنبال سرگرمی و کسب درآمد هستند، بازی است. در یوتیوب کانال‌های بازی زیادی رشد خوبی کردند و هم اکنون در حال ترند شدن هستند که خیلی از آن‌ها بیش تر از چند 100 میلیون سابسکرایب دارند. کار خیلی سختی هم انجام نمی دهند فقط در هنگام بازی کردن ویدیو می گیرند و آن را در یوتیوب آپلود می کنند.
اگر در بازی کردن حرفه ای هستید، می‌توانید یک کانال برای نشان دادن مهارت های خود در بازی ایجاد کنید و با اضافه کردن نظرات فان یا مطرح کردن چالش‌هایی برای بینندگان خود، ویدیوهایی جالب و منحصر به فرد خلق کنید.

نام کانال‌های خیلی معروف یوتیوبی مثل آریا کئوکسر و یا فرشاد سایلنت حتما به گوشتان خورده است. آن‌ها میلیون‌ها سابسکرایبر دارند و هر ماه درآمد قابل توجهی از طریق تبلیغات، حمایت‌های مالی، پخش زنده، بازدیدها و حمایت‌ها به دست می‌آورند.
تنها کاری که باید در این ویدیوها انجام دهید، این است که در هنگام بازی کردن از صفحه نمایشگر خود فیلم بگیرید با تماشا کننده های ویدیو صحبت کنید و روش های که می توانند با آن بهتر بازی کنند ر به آنها گوشزد کنید و حتی می توانید ویدیو هایی را آپلود کنید که درآن فقط به بهتر شدن بازی دیگران کمک کنید و روش ها و یا استراتژی هایی که از بازی کردن را می دانید به آنها انتقال بدهید، در این صورت هم بازی کردید و هم در کمترین زمان به درآمد می رسید.

6- تایم لپس

آیا تا به حال ویدئویی را تماشا کرده اید که در آن آسمان صبح در عرض چند ثانیه به شب تبدیل می شود؟ آنچه شما در آن لحظه شاهد بودید یک تایم لپس بود. شما دیدید که صحنه به طرز غیرممکنی سریع حرکت می کند، اما در واقعیت، بسیاری از تصاویر پشت سر هم ظاهر شدند تا یک تایم لپس کلاسیک ایجاد کنند.
یک مثال جالب: یک کلنی مورچه ها 41 روز را صرف خوردن نصف گل می کنند، میتوان با تایم لپس از آن تولید محتوا کرد و کسب درآمد کرد.
اما تنها یک راه برای انجام این کار است. این روزها، می‌توانید ویدیوهای تایم لپس را در آیفون یا با برنامه‌های مختلف تلفن همراه اندروید بسازید ، بدون اینکه چهره خود را نشان دهید.

7- آموزش

اگر مهارت مفیدی دارید، چرا کانال یوتیوب بدون چهره ایجاد نکنید؟ ایده های بی شماری وجود دارد که ممکن است از برخی از آنها لذت ببرید:

  • آموزش هنر ناخن
  • آموزش آشپزی
  • نحوه ترسیم فیلم
  • آموزش نرم افزار
  • ساخت لگو با هدایت
  • آموزش ساخت کاردستی
  • فیلم های تعمیر گوشی
  • فیلم های نقاشی
  • محتوای پرنده نگری
  • فیلم های شناسایی گیاه
  • هنر آشپزی

9- سفر

در سراسر دنیا ولاگرهای بسیاری به نقاط دور و نزدیک مسافرت کرده و تمام زیبایی‌های این مناطق و لحظات خوش خود را با مخاطبان خود به اشتراک می گذارند.
اگر اهل سفرکردن به شهر های ایران و یا دیگر کشورهای دنیا هستید صبر نکنید. کشورمان ،مناطق شهری و روستایی، تاریخی و مذهبی و بناهای زیبایی دارد که می‌تواند برای تمام مردم دنیا جالب و دیدنی باشد. از این روش هم کشور خود را به دیگران معرفی می‌کنید و فرهنگ ایرانیان را برای مردم جهان به نمایش می‌ گذارید و هم لحظات خوب خود را با دیگران به اشتراک می گذارید.

بیشتر بدانید:ایده برای اسم کانال یوتیوب

10- ایده آموزش نرم افزار

آموزش نرم ‌افزار، یکی از راحت ترین و کارآمدترین ایده های ایجاد کانال یوتیوب بدون چهره است. خیلی از افراد هستند که استفاده کردن از نرم‌افزارهایی جدید برایشان سخت است و بعضی های دیگر نیز می‌خواهند با بعضی از ویژگی‌های خاص و حرفه ای برنامه‌ها یا موبایل ها آشنا شوند و در مورد آن ها بدانند. اگر در استفاده از نرم ‌افزاری حرفه ای هستید یا مهارت دارید، یک ایده ایجاد کانال بدون چهره در یوتیوب می تواند باشد. بنابراین، می‌توانید آموزش‌های ویدیویی بسازید که در آن صفحه ‌نمایش خود را نشان دهید و به بینندگان بگویید که چگونه گام به گام از نرم ‌افزار استفاده کنند و هم آموزش مفیدی داده باشید.

11- ایده دکوراسیون منزل

شما به راحتی می‌توانید یک کانال یوتیوب برای دکوراسیون خانه ایجاد کنید، زیرا مردم دوست دارند خانه خود را برای هر مناسبتی و یا علاقه شخصی تزئین کنند. این مناسبت‌ها می‌تواند مربوط به مراسم های مخصوص هر شهر مثل عید نوروز، جشن یلدا، کریسمس و سال نو، عروسی، تولد بچه و یا هر مناسبت یا جشن خاص دیگری باشد. هر ساله مردم مختلف جهان منتظر جشن‌های مورد علاقه خود هستند و جهان پر است از این مناسبت ها
پس شما به عنوان یک ایده می توانید یک کانال یوتیوب بدون چهره با دکوراسیون منزل شروع کنید. مردم جهان همیشه به دنبال ایده‌های دکوراسیون خانه به شکل زیبا کم هزینه و آسان هستند، اما سرچ کردن درمورد دکوراسیون خانه در طول مناسبت‌ها و جشن‌ها و بعضی از فصل های سالی خیلی بیشتر می‌شود.

به غیر از موضوع دکوراسیون، می‌توانید از نکات و یا وضوعات مربوط دیگری هم استفاده کنید. برای مثال، ایده‌هایی برای بزرگ‌تر یا زیبا نشان دادن فضای خانه ارائه دهید؟ انواع رنگ‌هایی که برای ظریف و زیبا جلوه دادن خانه شما استفاده می‌شود، بیان کنید . پس اگر دانشی در مورد وسایل و حوزه کاری دکوراسیون دارید و یا مهارت‌های فوق‌العاده در ایده‌های معمولی منزل دارید، برای ایجاد ایده دکوراسیون منزل در یوتیوب دست به کار شوید و کار خود را شروع کنید و هرچه زود تر به درآمد زایی برسید.

12- ایده کانال حیوان خانگی

افراد زیادی علاقه مند به حیوانات خانگی هستند و از ویدیوهای بامزه یا خنده دار حیوانات خانگی استقبال می کنند.

اگر از علاقه مندان حیوانات هستید، می‌توانید در کانالتان در مورد آنها صحبت کنید، و نکته هایی را در مورد تمیز نگه داشتن آنها، عادات غذایی، واکسیناسیون و نژادها، توانایی‌ها، رفتار و … صحبت کنید.
براحتی می‌توانید یک پاورپوینت درست کنید و یا یک ویدیو در مورد حیوانات را در پس زمینه پخش کنید و در مورد آن حیوان صحبت کنید.

اگر کانالتان بینندگان زیادی دارد، می‌توانید به عنوان یک شریک تجاری، محصولات مورد نیاز حیوانات را بفروشید و از طریق اسپانسرینگ در یوتیوب درآمد کسب کنید.

13- پادکست

در پادکست ها، محتوای اصلی معمولاً در صدای آن است. بنابراین، اگر نمی خواهید جلوی دوربین بیایید، می توانید پادکست نیز ایجاد کنید. می توانید یک پادکست در مورد هر موضوعی که دوست دارید، مانند آموزش یوتیوب..ورزش، سیاست، بازی و غیره شروع کنید.
از یک تصویر ثابت یا یک گرافیک متحرک در پادکست‌های خود استفاده کنید ، صدا را ضبط کنید و سپس می توانید آن را در یوتیوب آپلود کنید. این روزها افراد زیادی این کار را انجام می دهند، بنابراین اگر از دوربین خجالتی هستید، می توانید این ایده را نیز انتخاب کنید.

14- مستند

برای ایجاد کانال یوتیوب بدون چهره، می توانید مستند بسازید زیرا یکی از بهترین راه ها برای ارائه خلاصه تصویری از یک حادثه خاص یا هر چیزی در تاریخ است.  این ایده، یک گزینه عالی برای دانشجویان، معلمان یا افرادی است که دوست دارند درباره تاریخ بدانند. اگر عاشق تاریخ هستید، می توانید حوادث یا داستان هایی درباره تاریخ را به صورت تصویری به اشتراک بگذارید.
ساخت یک مستند بسیار آسان است. تنها چیزی که نیاز دارید این است که از چند تصویر یا فیلم واقعی استفاده کنید تا تصویری مناسب به آن بدهید. به یاد داشته باشید که تصاویر و ویدیوهایی که استفاده می کنید باید مستقیماً با محتوای ویدیوی شما مرتبط باشند. پس از جمع آوری داده ها، کافیست صدای خوبی را برای مستند ایجاد شده روی هم قرار دهید.
اگر تازه کار هستید، می‌توانید مستندهای دیگری را تماشا کنید تا در مورد نحوه ایجاد آن و کارهایی که می‌توانید متفاوت انجام دهید، ایده بگیرید.

15- کانال ارز دیجیتال

ارز دیجیتال موضوع پرطرفداری است و سرچ بالایی در یوتیوب و گوگل به دست آورده است. اگر می خواهید سریع رشد کنید، پیشنهاد می شود از این موضوع داغ استفاده کنید. البته، شما باید دانش کاملی از آن داشته باشید.
سیاری از مردم مایلند درباره به‌روزرسانی و پیش‌بینی‌های مربوط به کریپتو بدانند و شما می‌توانید با ایجاد ویدیوهای شگفت‌انگیز و آگاهانه روی آن به آنها کمک کنید.

به مردم درباره آنها بگویید و اینکه چگونه می توانند با سرمایه گذاری روی آنها درآمد کسب کنند.
در مورد نحوه کسب درآمد از طریق رمزنگاری، انواع مختلف ارزهای دیجیتال، نکات استخراج ، نحوه تنوع بخشیدن به سبد، بهترین پلتفرم‌ها برای سرمایه‌گذاری و غیره صحبت کنید.
برای راه اندازی یک کانال در کریپتو، باید آمار را تجزیه و تحلیل کنید، پیش بینی های خود را در مورد رونق یا تورم و غیره به اشتراک بگذارید.

16- بیان حقیقت

یک ایده خیلی خوب برای کانال یوتیوب بدون چهره ،به اشتراک گذاشتن چیزهای عجیب و غریب در مورد یک مکان یا حقایق می‌تواند باشد. برای ساختن چنین کانالی، باید بتوانید موضوعات خیلی پیچیده را ساده بیان کنید و تحقیقات زیادی انجام دهید ، فوتیجی که از آن استفاده می کنید متناسب با موضوع ویدیو شما باشد.

می‌توانید از مکان‌های خالی از سکنه، مکان‌های نفرین ‌شده، عروسک‌ها، مکان‌های تاریخی که کم‌تر کاوش شده‌اند و هزاران جای مهیج دیگر ویدیو خلق کنید.
تلاش کنید تصاویر مرتبط با موضوع ویدیو را جستجو کرده و در ویدیوی خود قرار دهید.

مردم عاشق خواندن در مورد چنین مکان‌های جالب و فهمیدن رازهای بیشتر در مورد آن‌ها هستند. پس، اگر شما در انجام مطالعه و تحقیق پیرامون مکان‌های جدید و مرموز مهارت دارید، می‌توانید این گزینه را در نظر بگیرید.

17- ویدیو های آشپزی

بهترین راه برای به اشتراک گذاشتن عشق خود به آشپزی.

انتخاب موضوع و محتوا

برای شروع، شما باید یک موضوع خاص برای کانال آشپزی خود انتخاب کنید. موضوع می تواند هرچیزی باشد، از آموزش آشپزی برای کودکان و یا آشپزی سلامت، تا آشپزی بین المللی و یا آشپزی رژیمی. انتخاب موضوع مورد علاقه شما، کمک می کند تا بتوانید بر روی آن تمرکز کنید و بهترین ویدیوهای آموزشی را ارائه دهید.

یکی از بهترین راه های ارتقای کانال آشپزی شما در یوتیوب، همکاری با دیگران است. با همکاری با سایر آشپزان و خبره های آشپزی، شما می توانید به دیگران نشان دهید که کانال آشپزی شما یک منبع قابل اعتماد و حرفه ای برای آموزش آشپزی است.

18- ساخت کاردستی

ایده‌های کار دستی در یوتیوب در دنیای امروز پرطرفداری دارند. این ایده‌ها به صورت ویدیوهای آموزشی با موضوعات مختلفی مانند ساخت اشیای دکوری، لوازم جانبی مد، لوازم جانبی خانگی و غیره ارائه می‌شوند. این ایده‌ها به دلیل داشتن مزیت‌های بسیاری، شامل مزیت‌های اقتصادی، امتیاز به طراحی خلاق، تکنیک و تخصص نیازمندی‌های بسیار کم، جذابیت برای مخاطبان و آسانی در به اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی، بسیار محبوب است.

19- ماهی گیری

ایده ماهی گیری یکی از ایده‌های کانال یوتیوب بدون چهره است. این کانال می‌تواند مجموعه‌ای از فیلم‌ها و ویدیوهایی باشد که در آنها شما به صورت حرفه‌ای و با استفاده از انواع مختلفی از تجهیزات ماهی گیری، به صید ماهی در مناطق مختلف جهان بپردازید.

برای شروع یک کانال ماهی گیری در یوتیوب، ابتدا باید ایده‌های خلاقانه‌ای برای ویدیوهای خود داشته باشید که جذابیت و توجه بینندگان را جلب کند. همچنین می‌توانید با سایر کانال‌های مرتبط با ماهی گیری در یوتیوب همکاری کنید و به اشتراک گذاری لینک ویدیوهای خود را با آنها به منظور جذب مخاطبین بیشتر انجام دهید.

20- ساخت مستند

ایده مستند در یوتیوب می‌تواند یکی از ایده‌های موفق و جذاب برای ایجاد یک کانال یوتیوب بدون چهره باشد. در این کانال، شما می‌توانید مستندهای مختلفی را ایجاد کنید، از جمله مستند‌های مرتبط با تاریخ، فرهنگ، هنر، علوم و تکنولوژی، سیاست و اجتماعی، و …

برای شروع یک کانال مستند در یوتیوب، باید به ایده‌پردازی و تهیه نقشه کلی بپردازید. باید موضوعات مختلفی را که می‌خواهید در مستند خود بررسی کنید، انتخاب کنید و برای هر موضوع یک برنامه نویسی و تهیه نقشه مستند تهیه کنید. همچنین، باید برنامه‌هایی برای جذب تماشاگران بیشتر، مانند تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، استفاده از موسیقی متن جذاب و مصاحبه با افراد مربوطه برای افزایش جذابیت مستند خود در نظر بگیرید.

21- تولید داستان ترسناک

کانال یوتیوب بدون چهره داستان های ترسناک، یک ایده جالب و جدید است که می‌تواند برای ایجاد یک کانال موفق در یوتیوب مورد استفاده قرار گیرد. در این ایده، شما به جای نشان دادن چهره‌تان، از روش‌های دیگری برای انتقال داستان‌های ترسناک استفاده می‌کنید.

برای ایجاد یک کانال بدون چهره داستان‌های ترسناک در یوتیوب، می‌توانید از روش‌های مختلفی استفاده کنید. به‌عنوان مثال، می‌توانید از انیمیشن، ویدئوهای کارتونی، شکلک‌ها، صداها و تصاویر اشاره کنید تا از این روش برای توصیف داستان‌های ترسناک استفاده کنید.

22- ایده برسی جهانی

ایده کانال یوتیوب بدون چهره برسی جهانی، یک ایده جالب و مفید است که می‌تواند برای ایجاد یک کانال موفق در یوتیوب استفاده شود. در این ایده، شما به جای نشان دادن چهره‌تان، به بررسی موضوعات مختلف در سطح جهان می‌پردازید.

برای ایجاد یک کانال برسی جهانی بدون چهره در یوتیوب، می‌توانید به موضوعات مختلفی مانند سیاست، فرهنگ، محیط زیست، فناوری، اقتصاد و … پرداخته و آن‌ها را بررسی کنید. به این ترتیب، شما می‌توانید به مخاطبان خود، اطلاعاتی ارائه دهید که از طریق آن‌ها می‌توانند با وضعیت جهانی آشنا شوند.

همچنین، باید به تولید محتوای با کیفیت و حرفه‌ای توجه داشته باشید.

23- برسی کتاب

ایده بررسی کتاب در یوتیوب یکی از ایده‌های محبوب در این پلتفرم است که به شما این امکان را می‌دهد تا درباره کتاب‌های مختلفی صحبت کنید و نظرات و ایده‌های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

برای ایجاد یک کانال بررسی کتاب در یوتیوب، می‌توانید به بررسی کتاب‌های مختلفی بپردازید. این بررسی‌ها می‌تواند شامل خلاصه داستان کتاب، تحلیل شخصیت‌های داستان، تحلیل سبک نویسندگی و … باشد. همچنین، می‌توانید به انتخاب کتاب‌های مختلفی بپردازید که در ژانرهای مختلفی از جمله داستان کوتاه، رمان، علمی تخیلی، تاریخی و … قرار دارند.

24- معما و رقابت

ایده برگزاری مسابقات معمایی کانال یوتیوب بدون چهره، یکی از ایده های محبوب در این پلتفرم است. این ایده به شما اجازه می‌دهد تا با طرح معما‌های مختلف، تماشاگران را به چالش کشیده و آن‌ها را به رقابت دعوت کنید.

برای ایجاد یک کانال معمایی در یوتیوب، می‌توانید به طرح معما‌های مختلفی بپردازید. این معما‌ها می‌توانند در چند سطح مختلف از جمله سطح ساده تا پیشرفته باشند. همچنین، می‌توانید با ارائه نکات و راهنمایی‌های مفید، تماشاگران را در حل معما‌ها یاری دهید.

برای جذب بیشترین تعداد تماشاگران، می‌توانید از چالش‌های جذاب و هیجان‌انگیز برای حل معما استفاده کنید و به جای حل معما به صورت رو به رو، معما را روی صفحه نمایش قرار دهید تا تماشاگران به چالش کشیده شوند. همچنین، می‌توانید از نمودارها، تصاویر و گرافیک‌های مناسب برای جذابیت محتوای خود استفاده کنید.

25- برسی فناوری

ایجاد یک کانال بررسی فناوری بدون چهره در یوتیوب، یکی از ایده‌های خوبی است که می‌تواند برای علاقه‌مندان به فناوری جذاب باشد. این کانال می‌تواند به عنوان یک منبع جامع و معتبر برای اخبار و تحلیل‌های مربوط به صنعت فناوری عمل کند و تماشاگران را با تکنولوژی‌های جدید و نوآوری‌های صنعت فناوری آشنا کند.

برای ایجاد یک کانال بررسی فناوری بدون چهره در یوتیوب، می‌توانید به طور منظم و مرتب به بررسی اخبار و رویدادهای مربوط به فناوری بپردازید. همچنین، می‌توانید به تحلیل‌های مفصل و پویا از پیشرفت‌های صنعت فناوری، شرکت‌های برتر، محصولات جدید و تغییرات رویدادها و روندهای بازاریابی در صنعت فناوری بپردازید..

جمع بندی ایده های کانال یوتیوب بدون چهره

بهترین ایده‌های کانال یوتیوب بدون نمایش چهره را خواندید. شما می‌توانید هر کانالی را بر اساس مهارت و علاقه خود راه ‌اندازی کنید، بنابراین حتی اگر خجالتی هستید و نمی‌خواهید در مقابل دوربین ظاهر شوید، این موضوع نمی‌تواند مانع از موفقیت شما در یوتیوب شود.
شما به راحتی می‌توانید دانش، حرفه و مهارت و تجربه خود را بدون حضور در دوربین پخش کنید. همچنین می‌توانید از ویرایشگرهای ویدیویی استفاده کنید. این کار می‌توانند به درست کردن یکی از بهترین ویدیوها کمک کنند. پس چرا هنوز منتظرید؟ همین حالا کانال یوتیوب خود را بسازید.

حتما بخوانید:

تجهیزات یوتیوب

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
1 سال قبل

[…] بهترین ایده ها برای کانال یوتیوب بدون چهره […]

علی رضا محمدی
علی رضا محمدی
12 روز قبل

وقت بخیر، کاش مقاله ای ام برا ماهایی که میخوایم با چهره شروع کنیم بنویسید تا یه کمکی بشه بهمون یکم ایده بگیریم ممنون بازم

3
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x