ترتیبی که یاراتیوب به شما پیشنهاد می‌کند:

بهترین ربات تلگرام برای دانلود ویدیو از یوتیوب

فهرست مطالب

آیا دانلود از یوتیوب با تلگرام ممکن است؟، بله، این ربات‌ها می‌توانند برای شما لینک دانلود ویدئوهای یوتیوب را ارسال کنند و شما می‌توانید با استفاده از این لینک‌ها ویدئوها را دانلود کنید.

برای استفاده از ربات‌های دانلودگر ویدئو از یوتیوب، معمولاً کافیست ابتدا ربات مورد نظر را در پلتفرم مورد نظر (مانند تلگرام یا دیسکورد) پیدا کنید و سپس دستورات مربوط به دانلود ویدئو را به ربات ارسال کنید. همچنین، می‌توانید با جستجوی “Youtube download bot” در موتورهای جستجوی اینترنتی، به دنبال ربات‌های دیگری نیز بگردید.

نکته: اگر به دنبال نقد کردن درآمد یوتیوب خود هستید کلیک کنید.

ربات های تلگرامی برای دانلود از یوتیوب با تلگرام

برای دانلود از یوتیوب با تلگرام تعداد زیادی ربات وجود دارد که از طریق آن میتوانید ویدیو های دلخواه خود را  به راحتی دانلود کنید، در زیر چند تا از این ربات های تلگرام برای دانلود از یوتیوب را معرفی کرده ایم:

  • Youtubednbot
  • Save Video Bot
  • utubebot
  • converto_bot
  • YouTube Downloader
  • AnyvideoDownloadBot

دانلود رایگان ویدیوهای یوتیوب با ربات تلگرام و کامپیوتر

برای دانلود ویدیو در یوتیوب لازم نیس کار سختی انجام دهید، کافیست یکی از ربات ها را در تلگرام و یا مرور گر خود سرچ کنید و مراحل زیر را انجام دهید:

1.به یوتیوب بروید.

2.از طریق قسمت share لینک ویدیو را کپی کنید.

3.سپس داخل بات تلگرام و یا مرور گر خود پیست کنید تا ویدیو برای شما دانلود شود.

دانلود رایگان ویدیوهای یوتیوب با ربات تلگرام و گوشی

برای دانلود از یوتیوب راهکار هایی وجود دارد که میتوان از آن استفاده کرد، برای مثال برای دانلود ویدیو یوتیوب از طریق تلگرام ربات هایی وجود دارد که به وسیله آن میتوان در چند ثانیه ویدیو را دانلود کرد، که قبل تر چند تا از این ربات ها را برای شما معرفی کردیم و با استفاده از آن ها به راحتی میتوانید ویدیو های دلخواه خود را دانلود کنید.

اگر میخواهید راجب یوتیوب بیشتر بدانید به مقاله یوتیوب چیست مراجعه نمایید.

همچنین برای دانلود ویدیو از یوتیوب برای گوشی برنامه هایی وجود دارد که میتوانید با استفاده از آن ها به راحتی ویدیو خود را دانلود کنید.

در زیر چند تا از برنامه های گوشی اندروید و ios  گفته شده است:

  • InsTube
  • TubeMate
  • Pure Tuber
  • Videoder
  • NewPipe
  • SnapTube
  • VidMate
  • YT3 Downloader

دانلود از یوتیوب در کامپیوتر

دانلود از یوتیوب برای کامپیوتر، می‌توانید از برنامه‌های دانلودگر ویدئو استفاده کنید. در ادامه، چند روش برای دانلود از یوتیوب برای کامپیوتر توضیح داده شده است:

  1. استفاده از برنامه‌های دانلودگر ویدئو:

برنامه‌هایی مانند 4K Video Downloader، Any Video Converter، Freemake Video Downloader و TubeMate برای دانلود ویدئوها از یوتیوب برای کامپیوتر بسیار مفید هستند. این برنامه‌ها به شما امکان می‌دهند تا ویدئوهای یوتیوب را با کیفیت‌های مختلف، از جمله کیفیت HD، دانلود کنید. همچنین می‌توانید فرمت دانلود شده را نیز تغییر دهید.

  1. استفاده از سایت‌های دانلودگر ویدئو:

سایت‌هایی مانند SaveFrom.net، Y2mate.com و Keepvid.pro به شما امکان دانلود ویدئوها از یوتیوب را می‌دهند. برای استفاده از این سایت‌ها، کافیست آدرس ویدئوی مورد نظر را در بخش دانلود سایت وارد کنید و سپس با کلیک بر روی دکمه دانلود، ویدئو در حافظه کامپیوتر شما ذخیره خواهد شد.

بهترین ربات دانلود از یوتیوب با تلگرام

دانلود از یوتیوب با ربات تلگرامی Youtube Downloader Bot

Youtube Downloader Bot یکی از بهترین‌ ربات‌ها برای دانلود از یوتیوب با تلگرام است که با وارد کردن لینک ویدئو، در زمان کمی آن را برای شما دانلود می کند. با این‌حال، این تمام کارایی Youtube Downloader Bot نیست؛ زیرا این ربات علاوه ‌بر ارسال فایل ویدئو، می‌تواند لینک دانلود آن را همراه با زیرنویس برای شما ارسال کند. همچنین، امکان انتخاب کیفیت و رزولوشن‌های مختلف برای فیلم مدنظر وجود دارد و می‌توان آن را در بازه‌ی زمانی دلخواه بُرش داد. این ربات قابلیت استخراج فایل صوتی از فیلم را دارد که برای جداکردن آهنگ‌ها از فایل ویدئویی بسیار مناسب خواهد بود.

دانلود ویدیو یوتیوب با ربات تلگرام ایرانی

برای دانلود از یوتیوب با تلگرام ، کافیست تلگرام خود را باز کنید و در سرچ آن، کلمه (ربات دانلود از یوتیوب) را به فارسی سرچ کنید، برای شما تمام ربات های ایرانی را به طور پیش فرض به نمایش می گذارد و شما با زدن بر روی یکی از این ربات ها میتوانید ویدیو دلخواه خود را

در زمان کوتاهی دانلود کنید.

جدیدترین ربات دانلود از یوتیوب در تلگرام

در زیر 5 تا از جدید ترین ربات های تلگرامی برای دانلود ویدیو در یوتیوب و دیگر شبکه های اجتماعی نوشته شده است تا با استفاده از آن ها بتوانید به راحتی ویدیو های دلخواه خود را دانلود کنید.

1-ربات Torpurrbot

قابلیت دانلود از: یوتیوب، اسپاتیفای، اینستاگرام، تورنت، تیک‌تاک، ردیت و …

۲ربات uVidbot

قابلیت دانلود از: یوتیوب

۳ربات Download master

قابلیت دانلود از: یوتیوب، اسپاتیفای، اینستاگرام، تیک‌تات، توئیتر، فیسبوک، ردیت

۴ربات download it

قابلیت دانلود از: یوتیوب، اینستاگرام، توئیتر، ساند کلود، تیک‌تاک، ویمئو

۵ربات YoutubeDL

قابلیت دانلود از؛ یوتیوب و هر لینک مستقیم دانلود فایل‌های چندرسانه‌ای مانند صدا،ویدئو و عکس و…. را دارد.

این ربات قابلیت‌های جذابی مانند دانلود صدا از ویدئو، تبدیل فرمت فایل، فشرده‌سازی فایل‌ها با لینک، برش ویدئو و دانلود پلی لیست دارد.

 

نکته پایانی: اگر هنوز راجب دریافت کانتنت آیدی حذف تبلیغات یوتیوب چیزی نمی دانید و از مشکلات نداشتن آن خبر ندارید، بر روی لینک کلیک کنید تا 0 تا 100 مراحل آن را آموزش ببینید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x