ترتیبی که یاراتیوب به شما پیشنهاد می‌کند:

افزایش بازدید یوتویب با VidIQ و TubeBuddy

vidIQ و tubebuddy در یوتیوب
فهرست مطالب

VidIQ و TubeBuddy دو ابزار مهم سئوی کانال یوتیوب هستند، استفاده از ابزارهای مناسب می تواند کمک کننده باشد.

آمار کانال خود را مشاهده کنید.
VidIQ و TubeBuddy بینش ارزشمندی در مورد عملکرد کانالتان در اختیار شما قرار می دهند. با استفاده از این دو ابزار می توانید داده هایی را به محتوای یوتیوب خود اضافه کنید که به رشد کانال شما کمک کند.

وقتی نوبت به انتخاب ابزارها و برنامه های آنلاین می رسد، باید مطمئن شوید که ابزاری که انتخاب می کنید مناسب شما است. برای استفاده از ویژگی های ممتاز VidIQ و TubeBuddy باید نسخه پریمیوم را تهیه کنید، بنابراین اگر می‌خواهید زمان و پول را روی چیزی سرمایه‌گذاری کنید، باید مطمئن شوید که انتخاب درستی کرده‌اید.

افزونه های رایگان مرورگر برای بهبود سئوی یوتیوب

استفاده از افزونه‌های رایگان مرورگر می‌تواند به شما کمک کند محتوای خود را تقویت کنید و از ویژگی‌های اضافی استفاده کنید که تنها از طریق یوتیوب نمی‌توانید از آنها استفاده کنید. نکته جالب در مورد VidIQ و TubeBuddy این است که آنها افزونه های رایگان مرورگر را برای معرفی برخی ابزارهای جدید به کار شما ارائه می دهند. شایان ذکر است در حالی که TubeBuddy دارای افزونه‌ای است که روی سافاری، فایرفاکس و کروم کار می‌کند، افزونه مرورگر VidIQs فقط برای کاربران کروم در دسترس است.

شروع کار با هر دو افزونه آسان است و با کلیک بر روی پیوندهای زیر مستقیماً به صفحات راه اندازی آنها می روید.

 

برای اینکه بتوانید از افزونه ها استفاده کنید، باید حساب های کاربری را تنظیم کنید.

 

VidIQ یا TubeBuddy

 

وقتی نوبت به انتخاب VidIQ یا TubeBuddy می رسد، دشوار است که بدانید کدام یک را انتخاب کنید. هر دو نقاط قوت خود را دارند، به ویژه در نسخه‌های رایگان، اما ارزش دارد که ویژگی‌های هر پلتفرم را با جزئیات بیشتری بررسی کنید تا بفهمید که چگونه هر یک می‌تواند برای شما کار کند.

 در حالی که یوتیوب نوار جستجوی خاص خود را دارد، هر دو VidIQ و TubeBuddy دارای نوارهای جستجوی داخلی خود هستند که عملکردهای بیشتری را به یوتیوب اضافه می کنند.

هر دو ابزار دارای اطلاعات مفیدی در مورد ویدئوها و محتوا، ارائه اطلاعات و امتیاز کلمات کلیدی، همچنین برخی از پیشنهادات جستجوی مرتبط هستند. با این حال، هر دو ابزار هنگام ارتقاء به گزینه پریمیوم، دقیق تر و مفیدتر می شوند.

نکته

VidIQ توصیه هایی برای کلمات کلیدی بیشتر ارائه می دهد که به شما کمک می کند تغییرات مثبتی در سئوی خود ایجاد کنید.

مقایسه VidIQ و TubeBuddy

 

VidIQ .1 بینش دقیق تری است، TubeBuddy می تواند ایده واضح تری از عملکرد ویدیوی شما در جستجو ارائه دهد.

می‌توانید از هر دو ابزار استفاده کنید، تعداد ویژگی‌هایی که با VidIQ ارائه می‌شوند، آن را بسیار سودمندتر می‌کند.

2. TubeBuddy به شما امکان می دهد تگ ها را در لیست برچسب ها کپی کنید، VidIQ به لطف آمار دقیق تر برای ویدیوها و کانال ها برجسته است.

3. VidIQ اطلاعاتی مانند تعداد کل بازدیدها، رتبه جهانی YouTube، مشترکین به دست آمده، تعداد ویدیوهای آپلود شده در ماه گذشته و غیره را ارائه می دهد.

می توانید به راحتی ویدیوهای پرطرفدار کانال خود را مشاهده کنید تا به شما کمک کند محتوایی را ببینید که به خوبی با سلیقه و خواست مخاطبان همسو می شود. کمک به اطلاع رسانی استراتژی محتوای خود.

4. TubeBuddy تعداد سابسکرایب های آنلاین را نشان می دهد، در حالی که به شما امکان می دهد عملکرد کانال خود را در مقایسه با کانال دیگر مشاهده کنید.

 

اگر عاقلانه از این ابزارها استفاده کنید، می‌تواند داده‌های مفیدی را در اختیارتان قرار دهد تا به شما در توسعه و رشد کانالتان کمک کند، و بهترین محتوای شما را از نظر مخاطبان مشخص کند.

 

آپلود ویدیو

 

هر پلتفرم گزینه‌هایی را برای اضافه کردن تگ پیشنهادی در اختیار شما قرار می‌دهد، در حالی که چک‌لیست‌های آپلود را نیز شامل می‌شود تا مطمئن شوید که همه پایه‌ها را با داده‌های آپلود خود پوشش دهید.
با TubeBuddy، می‌توانید نمایه‌هایی ایجاد کنید تا بر روی انواع مختلف ویدیوهای خود اعمال شود، و همچنین به شما کمک می‌کند ویژگی‌های اضافی را در قالب کارت‌های پایانی، تولیدکنندگان تصاویر کوچک و غیره به ویدیوی خود اضافه کنید.

آپلود کننده VidIQ کمی بیشتر به عادت کردن نیاز دارد و بسیاری از ویژگی های کلیدی آن مانند پیشنهادات کپی توضیحات فقط در نسخه پریمیوم موجود است.

  TubeBuddy دارای ویژگی های بیشتری برای ارائه عملکرد اضافی هنگام آپلود در YouTube است.

تجزیه و تحلیل ویدئو با VidIQ و TubeBuddy

 

ابزارهای تجزیه و تحلیل ویدئوی VidIQ و TubeBuddy اطلاعات دقیقی در مورد ویدئوها ارائه می دهند، و آمار مفیدی را در اختیار شما قرار می دهند که به شما کمک می کند عملکرد ویدئوهای خود و همچنین عملکرد رقبای خود را مشاهده کنید.

در حالی که هر دو ابزار تگ های کانال خود را به شما نشان می دهند، هر پلتفرم ویژگی های منحصر به فرد خود را ارائه می دهد تا به شما کمک کند عملکرد کانال خود را مشاهده کنید.

علاوه بر اشتراک‌گذاری اطلاعات بازدیدها، می‌توانید اطلاعات اشتراک‌گذاری اجتماعی، برچسب‌های ویدئو، آمار کانال و موارد دیگر را مشاهده کنید. همچنین رتبه بندی دقیق یوتیوب را مشاهده خواهید کرد که به شما امکان می دهد عملکرد ویدیوی خود را در مقایسه با دیگران ببینید.

سایر مزایای تیوب بادی و وید ایکیو

هر دو VidIQ و TubeBuddy دارای برخی ویژگی های اضافی هستند که آنها را برای استراتژی پلتفرم مداوم شما ارزشمند می کند، ویژگی هایی که به بهبود نحوه استفاده از ویدیوها و کانال شما کمک می کند.

وقتی صحبت از مدیریت نظرات به میان می آید، VidIQ به شما امکان می دهد تعداد نظرات را مشاهده کنید، که می توانند فیلتر شوند تا فقط آنهایی را که تعداد سابسکرایبرهای مشخصی دارند، منعکس کند. همچنین می‌توانید نظراتی را که حاوی سؤال هستند فیلتر کنید و به شما کمک می‌کند ابتدا به راحتی به آن نظرات پاسخ دهید.

VidIQ با نحوه نشان دادن نسبت پسندیدن/نپسندیدن و ابزار آمار سریع خود متمایز است و به ارائه اطلاعات مفیدی برای کسانی که به دنبال کسب درآمد از کانال خود هستند کمک می کند.

از مزیت های Tube Buddy نسبت به  VidIQ این است که TubeBuddy یک برنامه تلفن همراه ارائه می دهد.

 

آیا می توان از VidIQ و Tube Buddy به طور همزمان استفاده کرد؟

بله می توانید از هر دو پلتفرم به صورت همزمان استفاده کنید.این دو ابزار تداخلی باهم ندارند.

غیرفعال کردن عملکردهای مختلف می تواند به شما در انتخاب کمک کند، با این حال توصیه می شود فقط روی یکی تمرکز کنید.

ویژگی های نسخه های پریمیوم VidIQ و TubeBuddy

 

نسخه‌های رایگان هر پلتفرم ویژگی‌های مفیدی در اختیار کاربران قرار می‌دهند، ارتقا به حساب‌های پریمیوم اولیه مزایایی دارد. می توانید به آمارهای دقیق تری برای تحقیق کلمات کلیدی و سایر ابزارهایی که آنها را سرمایه گذاری ارزشمندی می کند دسترسی داشته باشید. 

گزینه هایی برای لغو اشتراک وجود دارد که این امکان را می دهد هر دو پلتفرم را آزمایش کنید تا ببینید کدام بهتر است. می توانید متوجه شوید که ویژگی های رایگانی در یکی وجود دارد که از آنها لذت می برید در حالی که می خواهید از ویژگی های پولی در دیگری بهره مند شوید. این تا حدودی به هزینه و میزان سرمایه گذاری در کانال خود و همچنین اهمیت برخی ویژگی ها برای شما بستگی دارد.

vidIQ یا Tubebuddy؟ کدام بهتر و کاربردی تر است؟

 

در حالی که هر دو پلتفرم نقاط قوت خود را دارند، این VidIQ است که برنده کلی اینجاست.

با VidIQ می توانید در داده‌های رقبای خود کاوش کنید، این ابزار به شما کمک می‌کند به طور مداوم عملکرد خود را اندازه‌گیری کنید. TubeBuddy در نسخه پولی دارای ویژگی های عالی است، اما بعید به نظر می رسد که از بسیاری از آن ویژگی ها استفاده کنید پس برای کاربران تازه کار صرفه اقتصادی ندارد اما برای کسانی که بیشتر از 100k سابسکرایب دارند مفید خواهد بود.

 

با سطوح مختلف برنامه‌ها برای کاوش، می‌توانید در طول زمان تصمیم بگیرید که پلتفرم مورد استفاده خود را تغییر دهید، این کار با رشد کانال شما منطقی است.

برای عملکرد ساده و داده های مفید، VidIQ در هر دو نسخه رایگان و پریمیوم، کمک می کند انتخاب های دقیقی درمورد محتوا داشته باشید و استراتژی محکم برای رشد طراحی کنید.

اگر هدف شما این است که 4000 ساعت تماشا در یوتیوب داشته باشید و در نتیجه از ویژگی های درآمدزایی یوتیوب بهره مند شوید، پس صرف این کار به تنهایی باعث کاهش آن نمی شود.

در هر مرحله از کار با مشکل و سوالی مواجه شدید کارشناسان یاراتیوب شما را، راهنمایی می کنند.

بیشتر بخوانید:

افزایش ویو در یوتوب

هر 1000 بازدید در یوتیوب چقدر درآمد دارد در ایران

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد علی
محمد علی
3 روز قبل

سلام وقتتون بخیر باشه، میخواستم بدونم نسخه رایگان بهتره یا پولی؟ یا حالا با نسخه رایگانش میشه کار راه انداخت؟

yaramain
مدیر
پاسخ به  محمد علی
1 روز قبل

سلام روز خوش، برای شروع کار . اوایل کانال، نسخه رایگانش کار راه میندازه و نیازی به استفاده نسخه پولی ندارید، تا این که به درآمد برسید و بسته به نیازتون از نسخه پولیش استفاده کنید.

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x