ترتیبی که یاراتیوب به شما پیشنهاد می‌کند:

روش افزایش بازدید ویدیو در یوتیوب

روش افزایش بازدید ویدیو در یوتیوب
فهرست مطالب

برای افزایش بازدید یوتیوب اصول و روشهایی وجود دارد که در این مقاله به آنها پرداخته ایم.

هدف از تولید محتوا داخل یوتیوب کسب درآمد و  نقد کردن درآمد یوتیوب می باشد، که برای این امر باید حداقل 1000 سابسکرایبر و 4000 ساعت واچ تایم داشته باشید، تا درامدزایی فعال گردد و به نقد کردن درآمد یوتیوب برسید.
تولید محتوای با کیفیت که موجب می شود به مخاطبین ویدئوهای شما نمایش داده شود در نتیجه باعث جذب سابسکرایبر شده و باعث افزایش بازدید کانال یوتیوب شما می شود.

چگونه بازدید یک ویدیو در یوتیوب را بالا ببریم؟

افزایش بازدید یوتیوب

 

افزایش بازدید یوتیوب از جمله اهداف اساسی برای کسب و کارها و افرادی است که محتواهای ویدیویی ایجاد می‌کنند. یک استراتژی موثر برای رسیدن به این هدف، نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و استفاده از روش‌های مختلف است.

تولید محتوای متنوع و جذاب که به نیازها و علاقه‌های مخاطبان شما پاسخ دهد، از اولویت‌های اصلی است. انتخاب موضوعاتی که مورد علاقه مخاطبان شما قرار دارد و ارائه محتوای با کیفیت و منحصر به فرد می‌تواند بازدیدهای شما را افزایش دهد.

همچنین، بهینه‌سازی ویدیوهای خود برای موتورهای جستجو، از جمله استفاده از عنوان‌ها، توضیحات و برچسب‌های مرتبط، می‌تواند به افزایش بازدیدها کمک کند. اطمینان حاصل کنید که کلمات کلیدی مرتبط با موضوع ویدیوهایتان را در نظر بگیرید.

فراهم کردن تجربه کاربری بهتر برای مخاطبان نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. این شامل بهبود کیفیت تصویر و صدا، ارائه محتوای جذاب و مفید، و ارتباط مستقیم با مخاطبان شما می‌شود.

1- محتوای با کیفیت بسازید.

یکی از بهترین و مطمئن ترین راههای افزایش بازدید یوتیوب تولید محتوای باکیفیت است.

این سوال را از خود بپرسید که چرا مخاطبین باید ویدئوی من را تماشا کنند.
سپس مخاطبین خود را بشناسید رقبا را بررسی کنید و پس از آن شروع به تولید محتوای باکیفیت کنید طوری که افرادی که شما را سابسکرایب کرده اند مخاطب دائمی شما شوند و چنل شما را به دیگران پیشنهاد کنند.

2- عنوان ویدئو

راهی که یاراتیوب به شما پیشنهاد می کند این است که کلید واژه مناسب را جستجو کنید، ایده خیلی خوبی برای پیدا کردن واژهایی است که مردم بیشتر آن را جستجو می کنند.

چند روش عالی برای نوشتن عنوان مناسب ویدئو در یوتیوب

  • عنوان را کوتاه بیان کنید تا مفهوم را سریع برسانید.
  • عنوان ویدئوی شما توجه باید جلب توجه کند.
  • در صورت امکان کلیدواژه ها را در ابتدای عنوان بنویسید.
  • از کلمات قدرتمند (مانند فوق العاده، خارق العاده، بهترین) استفاده کنید.
  • کلمه های تحریک کننده احساس (مثل داغ، سانسور، احساسی، به تنهایی ) را بکار ببرید.

3- مانند سریال فکر کنید، نه ویدئو فردی

طوری محتوا تولید کنید که مخاطبین شما بعد از دیدن ویدئو فعلی منتظر محصول بعدی شما باشند به صورتی که اگر ویدئوهای خود را در پلی لیست اضافه می کنید مخاطبین شما اگر ویدئویی را می بینند بدون هیچ اقدامی ویدئو بعدی پلی شود و همانند سریال پیوسته فیلم ها پخش شوند.
این اقدام روش بسیار موثری در افزایش بازدید یوتیوب می باشد.

4- تگ های ویدئو

تگ ویدیو یکی از اساسی ترین بخش های یک ویدیو است که به رشد بازدید ویدیو کمک میکند، در زیر تکنیک هایی توضیح داده شده است:

تکنیک های استفاده از تگ ها در یوتیوب

1- از یک تگ خاص استفاده کنید تا ویدئوهای شما در بخش ویدئوهای مرتبط دیگر ویدئوهایتان نیز به نمایش در آیند. مثال: از نام برندتان در تمام ویدئوها استفاده کنید. (اسکرین شات زیر را مشاهده کنید).
2- کلید واژه های بهترین گزینه برای استفاده از تگ می باشد.
ویدئوهای پربازدید رقبا را بررسی کنید. میتوانید برای این کار از تیوب بادی کمک بگیرید.

5- سئو کانال برای افزایش بازدید یوتیوب

همانطور که گفته شد یوتیوب یک موتور جستجو است. و مانند هر موتور جستجوی دیگری، یوتیوب از تعداد انگشت شماری سیگنال های رتبه بندی برای سازماندهی نتایج جستجوی خود استفاده می کند.
سئو یوتیوب، از راه های اصلی رتبه‌ بندی و نحوه جذابیت می باشد که باعث افزایش بازدید ویدیو می شود.
پس حتما فهرستی از کلمات کلیدی تهیه کنید و برای سئو به کار بگیرید.

سئوی عناوین ویدیوهای یوتیوب

هنگام تصمیم‌گیری برای قرار دادن ویدیوی خود در نتایج جستجو برای یک جستار خاص، یوتیوب به تعدادی از ویژگی‌ها توجه می‌کند که مهمترین آنها عنوان ویدیوی شما است. اگر می‌خواهید ویدیوی شما برای یک کلمه کلیدی رتبه‌ بندی شود، آن کلمه کلیدی باید در عنوان نمایش داده شود توجه کنید که عنوان شما باید بیشتر از کلمه کلیدی هدف باشد. رتبه بندی مهم است، اما کلیک ها را تضمین نمی کند.

سئوی توضیحات ویدیوی یوتیوب

دومین ویژگی که باید بهینه سازی کنید، توضیحات ویدیوی شما است. اگرچه به اندازه عنوان شما ضروری نیست، توضیحات شما هنگام سازماندهی نتایج جستجو مورد توجه قرار می گیرد. مطمئن شوید که کلمه کلیدی مورد نظر خود را حداقل یک بار وارد کنید!
برای مثال کلمات کلیدی در یک کانال اموزش یوتیوب عبارت است از:
آموزش یوتیوب
نقد کردن درامد یوتیوب
درآمدزایی از یوتیوب و …

6- از یک Thumbnail (تصویر کاور ویدئو) سفارشی استفاده کنید.

تامنیل یکی از مهم ترین قسمت هاییست که باعث افزایش بازدید ویدئو می شود تامنیل را سفارشی کنید از توضیحاتی که در آموزش های یاراتیوب در مورد تامنیل داده شده استفاده کنید و یک تامنیل حرفه ای طراحی کنید. یک تامنیل که از هر جهت قوی باشد باعث می شود ویدئو های شما بیشتر به دیگران نمایش داده شود.

نکات تامنیل ها

  • رزولوشن 1280×720 داشته باشند (با حداقل عرض 640 پیکسل).
  • آنها را در فرمت های JPG، GIF، BMP یا PNG آپلود کنید.
  • حجم تامنیل نباید از 2 مگا بایت بیشتر باشد.
  • سعی کنید از نسبت تصویر 16:9 استفاده کنید چون اکثر پخش کننده ها در یوتیوب از این نسبت استفاده می کنند.

7- برای بالا بردن بازدید یوتیوب با سایر سازندگان محتوا پیوند برقرار کنید:

فقط به این دلیل که شما و یکی دیگر از تولیدکنندگان محتوا دنبال یک مخاطب می‌روید، به این معنی نیست که رابطه شما باید خصمانه باشد. در واقع، یاراتیوب شما را تشویق می کند که یک رابطه همزیستی ایجاد کنید – یعنی رابطه ای که به نفع هر دوی شما باشد. به خاطر داشته باشید که هدف نهایی بازاریابی محتوای یوتیوب ایجاد ارزش برای بینندگان و گسترش مجموعه شما از مشتریان بالقوه برتر است. اگر از یاراتیوب بپرسید، ظرفیت شما برای دستیابی به آن هدف به هیچ وجه با حضور یک رقیب کاهش نمی یابد.

بنابراین، چگونه می‌توانید افزایش بازدید یوتیوب داشته باشید، در حالی که همزیستی با تولیدکننده محتوای دیگری که همان مخاطب را هدف قرار می‌دهد ایجاد می‌کنید؟ ساده: شما با هم یک محتوا ایجاد می کنید. برای مثال، اگر بخواهید به عنوان یک ستاره مهمان در یکی از ویدیوهای رقیب خود ظاهر شوید، از قرار گرفتن در معرض گروهی از کاربران که ممکن است قبلاً با نام تجاری شما روبرو نشده اند، بهره مند شوید. رقیب شما از ترافیک اضافی ناشی از تبلیغ ویدیوی شما سود می برد. در تمام این مدت، کاربران یوتیوب از محتوای فوق العاده ای بهره می برند. در این سناریو، همه برنده هستند! و به رشد در آمد زایی شما در یوتیوب کمک َچشم گیری خواهد کرد.

8- از دعوت به عمل (CTA) استفاده کنید:

یارا تیوب به شما پیشنهاد می کند در پایان ویدئو، یا حتی در اواسط آن، از بازدید کننده بخواهید کانال شما را لایک کرده یا در آن عضو شود. در عین حال، می توانید از آنها بخواهید ویدئو را با افراد دیگری که ممکن است به دیدن آن علاقه داشته باشند به اشتراک بگذارند.

بیشتر بخوانید:آموزش یوتیوبر شدن

9- .برای کانال یوتیوب خود یک وب سایت ایجاد کنید.

اگر یک یوتیوبر تمام وقت هستید، پس حتما باید یک وب سایت برای ویدئوهای یوتیوبی خود ایجاد کنید. این روزها، قرار دادن ویدئوهای یوتیوب درون یک وب سایت بسیار ساده است و می توانید وبسایت خود را روی هر نوع سیستم مدیریت محتوای رایگان یا پولی ایجاد کنید.
یاراتیوب به شما پیشنهاد می کند وب سایت خود را با استفاده از وردپرس ایجاد کنید و از یک قالب وردپرسی مخصوص ویدئو استفاده کنید. طراحی سایت حرفه ای با استفاده از این سیستم مدیریت محتوا، به راحتی امکان پذیر است.

10- یک playlist ایجاد کنید و ویدئوی خود را در آن اضافه کنید.

یک پلی لیست یوتیوبی، روشی عالی برای افزایش بازدید یوتیوب است. وقتی یک ویدئوی جدید را آپلود کردید، آن را به یک playlist اضافه کنید خواه آن playlist را خودتان ایجاد کرده باشید خواه از قبل وجود داشته باشد.
برای اینکه یک playlist جدید ایجاد کنید، با یاراتیوب همراه باشید:
1. یک نام معنادار به playlist بدهید و در عنوان آن playlist کلمه کلیدی مد نظرتان را درج کنید.
2. توضیح دقیقی از playlist اضافه کنید و کلید واژه های خود را در آن قرار دهید.
3. همه ویدئوهای مشابه را درون یک playlist قرار دهید.
4. یک ویدئو می تواند در بیش از یک playlist قرار داشته باشد.

11- برای بالا بردن آمار بازدید یوتیوب برند گذاری کنید

برندگذاری هم از مواردیست که باعث افزایش بازدید ویدئو می شوید. چند نکته در زمینه برندسازی وجود دارد که یاراتیوب پیشنهاد می کند بهتر است آن را از این به بعد انجام دهید و این نکات به شما اطمینان خواهند داد که ویدئوی شما رتبه خوبی خواهد گرفت. یکی از این نکات، نمایش معرفی ابتدایی و انتهایی برند است.
اگر هنوز یک لوگو برای کانال خود ندارید، باید آن را نیز طراحی کنید.

خرید بازدید یوتیوب

افزایش بازدید یوتیوب

بعضی از افراد فکر می کنند که  اگر نزدیک یک سال شد و به شرایط درآمد زایی یوتیوب نرسیدند، می توانند با خرید بازدید یوتیوب یا استفاده از ربات افزایش بازدید یوتیوب کانال خود را به مانیتایز برسانند، یا به دنبال افزایش بازدید با پروکسی هستند، اما باید گفت که این کارها جز نابود کردن کانال یوتیوب هیچ فایده دیگری ندارد، به دو دلیل:

الگوریتم یوتیوب خیلی با هوش است و به راحتی بازدید فیک را از واقعی تشخیص می دهد.

حتی اگر یوتیوب قادر به تشخیص نباشد، بازدید های فیک فقط ویو حساب می شوند و هیچ واچ تایمی به کانال شما اضافه نمی کنند، زیرا فقط ثانیه اول ویدیو شما را می بینند و هیچ ری اکشنی روی ویدیو شما انجام نخواهند داد و همین امر موجب می شود که بعد از مدت زمانی کانال شما به دلیل نداشتن ری اکشن نابود شود و هزینه و تایمی که برای این کار هم گذاشته بودید بیهوده می شود.

پس در نظر بگیرید که افزایش ویو در یوتیوب با روش هایی نظیر نرم افزار افزایش بازدید یوتیوب برای کانال شما اثر مفیدی ندارد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
1 سال قبل

[…] روش افزایش بازدید ویدیو در یوتیوب […]

trackback
1 سال قبل

[…] افزایش ویو در یوتوب […]

trackback
1 سال قبل

[…] افزایش بازدید یوتیوب رایگان […]

trackback
9 ماه قبل

[…] کانال یوتیوب خود را افزایش دهید پیشنهاد میکنیم مقاله افزایش بازدید یوتیوب سایت یاراتیوب را مشاهده کنید. همپنین میتوانید ویدئو […]

4
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x