ترتیبی که یاراتیوب به شما پیشنهاد می‌کند:

لیست بهترین یوتیوبرهای ایرانی

بهترین یوتیوبرهای ایرانی 2023
فهرست مطالب

معرفی بهترین یوتیوبرهای ایرانی

اگر دوست دارید با معروفترین یوتیوبر های ایرانی آشنا شوید تا اخر این مقاله همراه باشید.
آیا می دانید بهترین یوتیوبر های ایران چه افرادی هستند؟ یوتیوبر های معروف ایرانی چه ویژگی هایی دارند؟ به چه کسانی شاخ های یوتیوب ایران می گویند؟ سوالات بالا از دسته سوالات پر تکراری هستند که بسیار این روز ها در یاراتیوب می شنویم. معرفی کردن بهترین یوتیوبرهای ایرانی می تواند موضوعی آشنا جذاب، و در عین حال مهم برای فعالان در سوشال مدیا ( شبکه های اجتماعی) باشد. به همین دلیل به معرفی بعضی از بهترین یوتیوبرهای ایران می پردازیم و سعی می کنیم با معرفی آن ها شما را با زندگی شخصی آنها و حوزه کاریشان آشنا کنیم.
پس اگر کنجکاو هستید که هر کدام از یوتیوبر های ایرانی در چه زمینه ای مشغول به فعالیت هستند، چه تعداد سابسکرایبر دارند و درآمد آن ها چقدر است،در ادامه با ما همراه باشید .

معرفی 8 تا از بهترین یوتیوبرهای ایرانی

1.فرشاد سایلنت (Farshad Silent)

فرشاد سایلنت یکی از معروف ترین یوتیوبرهای ایران است که نام اصلی آن فرشاد دهقانی است.
یکی از بهترین و خلاق ترین کانال های یوتیوب ایرانی را دارد که توانسته 598 هزار نفر را مجاب کند که کانال او را سابسکرایب کنند. طرفداران و مخاطبان فرشاد سایلنت، ارتش سایلنت یا Silent Army نامیده می شوند. او همچنین یکی از برترین و حرفه ای ترین استریمرها هم می باشد و هم اکنون در کشور سوئد زندگی می کند.

2.نواب ابراهیمی (Navab Ebrahimi)

یکی از معروف ترین و حرفه ای ترین یوتیوبر های ایرانی نواب ابراهیمی است و بیشتر شهرت او در زمینه آشپزی است. در این حرفه واقعا حرف اول را می زند. او متولد سال 1369 و دانشجوی کارشناسی ارشد در رشته عمران است، اما همانطور که خودش می گوید، علاقه اش همیشه آشپزی و تست کردن غذاهای مختلف بوده است.
نواب می گوید، از کودکی آشپزی را در کنار مادرش یاد گرفته است و حتی ادعا می کند در زمانی که مادرش خانه نبوده است، سعی میکرده از خودش سلیقه و ابتکار به خرج دهد و غذاهای جدیدی را درست کند. در ابتدای کارش ویدیو های یک دقیقه ای در فضای مجازی و اینستاگرام منتشر می کرد.
او رمز موفقیتش را استمرار، پشتکار و تسلیم نشدن می داند و می گوید، آنقدر محتوا تولید کرده، تا در نهایت موفق به کسب فالوورهای زیادی در اینستاگرام و بعد از آن در یوتیوب سابسکرایبرهای زیادی را جذب کرد صفحات آشپزی او در یوتیوب و اینستاگرام جزو صفحات پرطرفدار است.
نواب در اینستاگرام خودش حدود 200 هزار نفر فالور دارد و بی شک می توانیم از او به عنوان یکی از

بهترین یوتیوبرهای ایرانی نام ببریم.

3.پوتک (PUTAK)

پوریا عرب که اکثرا آن را با نام هنری پوریا پوتک می شناسند متولد 1371 در استان تهران می‌باشد که ساکن کشور اکراین بود اما بعد از جنگ اکراین به آلمان سفر کرد و بعد از چند ماه به کانادا مهاجرت کرد.
پوریا پوتک از رپرهای معروف نسل سوم می‌باشد که قبلا مدیر 313 بت هم بود. او یکی از یوتیوبرهای حرفه ای و معروف است که در سال 2021 ، شروع و سال 2022 رشد بسیار خوبی داشته است. ویدئوهای او در یوتیوب شامل استریم، ویدئوهای فان، ویدیوهای چالشی، بازی، ولاگ، ری اکشن و… است که ویدئوها و فعالیت های او بسیار مخاطب داشته است به طوریکه در حال حاضر 690 هزار سابسکرایبر دارد.

4.آریا کئوکسر (ARIA KEOXER) (یکی از بهترین یوتیوبر های گیمر ایرانی)

آریا کئوکسر یکی از خلاق ترین، حرفه ای ترین و بهترین یوتیوبرهای ایرانی است که به غول بازی های کامپیوتری مشهور است. او درحال حاضر 455 هزار سابسکرایبر دارد.

آریا در یوتیوب ویدیوهایی در زمینه‌ی گیم منتشر می‌کند. آریا ویدیویی از داستان زندگی خودش ساخته است که دیدن آن برای شناخت بهتر از او خالی از لطف نیست.
او علاقه بسیار شدیدی به گیم ‌های کامپیوتری دارد و این علایق در ویدیوهایی که در یوتیوب منتشر می‌کند کاملا مشخص است.

آریا همیشه قبل از اینکه بازی انتشار پیدا کند درباره‌ی آن‌ها توضیحات کاملی ارائه می‌دهد و ویدئوهای او معمولا با چاشنی بازی و طنز همراه است و همین باعث می شود بیننده را خسته نکند.به احتمال زیاد هم رمز آریا برای این همه شهرت و محبوبیتش هم همین باشد.

5.میا پلیز (Mia Plays)

کیمیا روانگر یا همان میا پلیز از بهترین یوتیوبرهای ایرانی دختر است. او اولین دختری است که در حوزه ی گیمینگ فعالیت کرد و رشد بسیار خوبی هم داشته است، به طوریکه درحال حاضر 404 هزار سابسکرایبر دارد.
میا پلیز یا همان کیمیا روانگر در استان تهران متولد شده است و توانسته رتبه‌ی 2 کنکور هنر را کسب کند و در رشته ی طراحی صنعتی تحصیل کرده است و در حال حاضر در کشور کانادا سکونت می کند. ویدیوهایی که او در یوتیوب منتشر می‌کند گاهی اوقات همراه با کوروش زراندوز است.

6.سوگنگ (SoGang)

سوگنگ یا همان علی رضا عزازیل یکی از یوتیوبرهایی است که 3 سال است که در یوتیوب ویدیو منتشر می‌کند.

در این یک سال گذشته تلاش او چند برابر شده است و توانسته به خوبی در یوتیوب شناخته شود. همان طور که گفتیم نام اصلی سوگنگ، علی رضا است و اهل استان بوشهر و متولد سال 1378 می باشد. که هم اکنون در کشور عمان سکونت می‌کند.
چنل یوتیوب سوگنگ یک نوع چنل ری اکت یا همان ری اکشن است که مخاطبان خود را به خوبی می خنداند و ساعت ها آنها را سرگرم می کند.سوگنگ هم اکنون تقریبا بیشتر از 452 هزار سابسکرایبر دارد.

7.صدف بیوتی (Sadaf Beauty)

از جمله معروف ترین یوتیوبر های دختر ایرانی، صدف است.صدف مسائلی یا همان صدف بیوتی از بهترین یوتیوبرهای ایرانی و محبوب ترین بلاگر های ایرانی است. صدف متولد سال 1368 در استان تهران است و حوزه فعالیتی او در زمینه میکاپ و آرایشگری می باشد. او تقریبا از اوایل سال 1394 فعالیت خود را در فضای مجازی و اینستاگرام شروع کرد و خیلی زود طرفداران زیادی پیدا کرد.
صفحه اینستاگرام صدف در حدود 4 میلیون نفر فالوور دارد و در یوتیوب تعداد دنبال کنندگان او 124 هزار نفر است. چند سالی هست که خانم صدف به همراه خانواده خود به آمریکا مهاجرت کرده است و در حال حاضر در آنجا سکونت می کنند.

خانم صدف، از کودکی علاقه به آرایشگری داشته و همیشه می خواست یک آرایشگر حرفه ای شود و یا یک جراح پلاستیک.
خانم صدف رشته شیمی را انتخاب کرده بود، که بتواند از طریق آن دانش مورد نیاز را برای ساخت کارخانه لوازم آرایشی و بهداشتی به دست بیاورد، اما بعد از مدتی در رشته پرستاری شروع به تحصیل کرد.

در تمامی این سالها خانم صدف از علاقه اصلی خود که همان آرایش و زیبایی است، دست نکشیده و همواره با تلاش و پشتکار مثال زدنی سعی داشت که در این حوزه به شهرت و محبوبیت برسد.
قطعا نمی توانیم در معرفی کردن بهترین یوتیوبرهای ایرانی از برند و اسم صدف بیوتی صرف نظر کنیم.

8.مدگال (Mad Gal)

مدگال، بانوی خواننده ایرانی، که در حوزه رپ فعالیت می کند و با خوانندگان دیگری تا به الان همکاری هایی داشته است و همراه آن ها ترک های زیادی را بیرون داده است. اسم اصلی این خواننده آتوسا است. مدگال با انتشار ویدئوهای وحشتناک و هیجان انگیز یکی از بهترین یوتیوبرهای ایرانی سبک ترس ناک است که توانسته 449 هزار سابسکرایب داشته باشد.

درامد بهترین یوتیوبر های ایرانی

درآمد یوتیوبرهای ایرانی همانند سایر یوتیوبرهای دیگر در سراسر جهان، می‌تواند متفاوت باشد و به عوامل مختلفی بستگی دارد. درآمد یک یوتیوبر بسته به تعداد بازدیدها، تعداد مشترکین، نوع محتوا، تبلیغات و تعداد ویدئوهای منتشر شده متفاوت است.

به عنوان مثال، یک یوتیوبر با تعداد سابسکرایب کمتر و بازدیدهای کمتر درآمد کمتری نسبت به یک یوتیوبر با تعداد سابسکرایب بیشتر و بازدیدهای بیشتر خواهد داشت. همچنین، محتوایی که جذابیت بیشتری دارد و مخاطبین بیشتری را به خود جذب می‌کند، می‌تواند درآمد بیشتری نیز داشته باشد.

در ایران، شرکت‌های تبلیغاتی نیز به طور فزاینده‌ای به بازار تبلیغات در یوتیوب پرداخته و این باعث شده است که برای بسیاری از یوتیوبرهای ایرانی درآمد زیادی بدست آید. با این حال، برای اکثر یوتیوبرهای ایرانی، یوتیوب نمی‌تواند به عنوان تنها منبع درآمد باشد و باید به دیگر روش‌های کسب درآمد همچون فروش محصولات، ارائه خدمات و یا حتی تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی نیز روی آورد.

درامد بهترین یوتیوبر های ایرانی چیزی حدود 300 میلیون تا 4 میلیارد تومان در ماه است که شما هم با پشت کار و تلاش میتوانید به همچین اعداد و ارقامی برسید.

سخن آخر

8 نفر از یوتیوبرهای خوب و شناخته شده را بر اساس تعداد سابسکرایب به شما معرفی کردیم. افراد زیادی در یوتیوب فعالیت دارند که هم از نظر ساخت محتوا و هم از نظبر مخاطب و تعداد سابسکرایب از این افراد بالاتر هستند.

این بهترین یوتیوبرهای ایرانی که در این وبلاگ نام آن ها را می‌بینید کاملا با هدف کسب درآمد از یوتیوب و به صورت تخصصی برای یوتیوب محتوا تولید می‌کنند و بازدیدکنندگان بسیار بالایی، دارند.

بیشتر بخوانید:

وسایل لازم برای یوتیوبر شدن

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
عای رضا
عای رضا
5 روز قبل

ایشالا یه روزم میرسه اسم من میاد جزو بهترین یوتیوبر های ایرانی، با این کارشناس یوتیوب خوبتون مطمعنم میرسه اون روز

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x