ترتیبی که یاراتیوب به شما پیشنهاد می‌کند:

راهکارهای جلوگیری از رد شدن کانال های بدون چهره یوتیوب

فهرست مطالب

قطعا اصلی ترین دلیل فعالیت هر شخصی در یوتیوب،کسب درآمد از این پلتفرم است.
حتی تصور این اتفاق که پس از تلاش های فراوان و رسیدن به شرایط درآمدزایی کانال شما توسط یوتیوب در مرحله بررسی رد شود هم دردناک است.
اما متاسفانه این اتفاق بعضا برای برخی کانال ها رخ میدهد و شما میتوانید با درخواست بازبینی مجدد و ارسال ویدئو برای یوتیوب مجدداد شانس این را داشته باشید که کانال شما مورد تایید قرار بگیرد و درآمدزایی کانال فعال شود. جهت جلوگیری از رد شدن کانال های بدون چهره یوتیوب ادامه متن را مطالعه فرمایید.

از زبان یاراتیوب:

بیش از 50% کانال های فعال حال حاضر یوتیوب را کانال های بدون چهره با اصطلاحا face less  تشکیل میدهد،هر هفته تعداد زیادی از کانال هایی با این شرایط با یاراتیوب قرارداد همکاری میبندند و ما برای فعال کردن درآمدزایی این کانالها اقدام میکنیم اتفاق ناخوشایندی که در هفته گذشته رخ داد تمامی کانالهایی که بدون چهره بودن و در بازه زمانی این یک هفته ارسال شده بودن توسط یوتیوب رد شد.

همانطور که میدانید یاراتیوب نمایندگی رسمی شرکت MCN  در ایران است و در اینجور مواقع سریعا سراغ MCN  میرویم تا با توجه به دانش و ارتباطات این شرکت ها بتوانیم در سریعترین زمان ممکن به بهترین راهکار برسیم.
طبق صحبتی که با شرکت MCN  داشتیم این اتفاقات موجب شوکه شدن یوتیوبرها در دنیا شده بود و تبدیل به یکی از موضوعات ترند مورد بحث در وبسایت QUORA شده.

پس از مذاکره چند ساعته با MCN  به چند راهکار پیشنهادی رسیدیم که باید مورد بررسی قرارد میگرفت و MCN  معتقد بود با انجام دادن این مراحل میتوانیم ریسک رد شدن کانالهای بدون چهره را به حداقل برسانیم.
این راهکارها را بر روی دو تا از کانال های بدون چهره تست کردیم و خوشوقتانه هر دوی کانالها مورد تایید قرار گرفتند.
در ادامه مراحل را به طور کامل برای شما شرح میدهم.

مراحل به صورت خلاصه:مراحل به طور ساده

1.یوتیوبر برای معرفی کانال خود و تأیید هویتش، باید یک ویدیو از خود تهیه کند که در آن به صورت حضوری حاضر شوند و مراحل تولید محتوای خود را به کلی شرح دهند.

2.این ویدیو باید به عنوان ویدیوی معمولی و با یک تایتل و دیسکریپشن خاص که درادامه به شما گفته میشود آپلود می شود  و به عنوان تریلر کانال نیز استفاده شود.

3.پس از تأیید کانال، ویدیوی معرفی پرایوت میشود و صاحب کانال به فعالیت خود ادامه میدهد.

راهکار پیشنهادی به صورت جامع

1.انتخاب ویدیو پربازدید:

صاحب کانال باید پر بازدیدترین ویدئو خود را انتخاب کرده و از آن برای معرفی خود به یوتیوب استفاده کند. برای این کار کافی است از قسمت ویدیو کانال خودتان روی گزینه popular کلیک کنید و بعد از ان پربازدید ترین ویدیوکانال یوتیوب خودتان را انتخاب نمایید.

2.معرفی صاحب کانال:

در ابتدای ویدیوی جدید، صاحب کانال باید خود را معرفی کند و اطلاعات کانال خود را به یوتیوب نمایش دهد تا اطمینان حاصل شود که او صاحب اصلی کانال است.

این اطلاعات می تواند شامل چهره صاحب صدایی که روی ویدیو های کانال قرار گرفته است باشد.نام و نام خوانوادگی و توضیحی درباره اینکه شما صاحب کانال هستید

و اینکه قرار است کانالتان را برای برسی یوتیوب ارسال نمایید و این ویدیو را ظبط کرده اید که صحت کار شما مشخص شود

(دقت داشته باشید که دیالوگ های شما در این ویدیو باید تماما به زبان انگلیسی باشد)

3.نمایش استودیو کانال:

در این مرحله، استودیو کانال باید به طور دقیق نشان داده شود تا یوتیوب بتواند متوجه شود که صاحب ویدیو واقعاً کانال را اداره می‌کند.

با دوربین که از خود فیلم برداری کرده اید باید یوتیوب استودیو راهم  نشان دهید برای این کار بهتر است که یک کامپیوتر یا یک موبایل دیگر در کنار خود داشته باشید و یوتیوب استودیو خود را در آن لاگین کنید و با دوربین خود از صفحه آن موبایل یا کامپیوتر فیلم برداری نمایید و به قسمت earn یوتیوب استودیو خودتان هم بروید.

4.توضیحات مراحل تولید ویدیو:

صاحب کانال باید مراحل تولید ویدیوهای خود را به طور دقیق توضیح دهد تا یوتیوب بفهمد که ویدیوها به صورت اورجینال تولید می‌شوند.

عنوان نمایید که صدای خودتان روی ویدیو قرار دارد موضوع ویدیو شما چیست با چه نرم افزاری ادیت انجام داده اید و اگر پروژه ادیت  را دارید باز کنید و از مراحل ادیت زدنتان هم ویدیو ظبط نمایید.

5.تایتل و دیسکریپشن :

بعد از تمام شدن مراحل ظبط و هنگام آپلود ویدیو در یوتیوب بهتر است این تایتل و دیسکریپشنی که برایتان قرار می دهیم را شما در ویدیوتان استفاده نمایید.

تایتل: this video just recorded for youtube review

دیسکریپشن: this video just recorded to help youtube review

6.استفاده از ویدیو به عنوان تریلر کانال:

قبل از ارسال کانال برای بررسی ، ویدیوی معرفی صاحب کانال به عنوان تریلر کانال استفاده می‌شود. تا در معرض دید کارشناس یوتیوب باشد و مورد توجه اش قرار گیرد تا خیالمان از بابت مانیتایز شدن کانال یوتیوبمان راحت باشد.

7.حذف ویدیو اصلی:

پس از تأیید نهایی کانال، دیگر ما می تواینم با خیال راحت  ویدیوی معرفی صاحب کانال از پرایوت  کنید.

در پایان
اگر تصور میکنید که این مراحل پیچیده هستن در ادامه یک نمونه ویدئو از معرفی صاحب کانال که مورد تایید یوتیوب قرار گرفت و کانال مورد نظر تایید شد را برایتان قرار میدهیم.

با اجرای این راهکار، امیدواریم که کانال‌های یوتیوب بدون تصویر به راحتی توسط یوتیوب تأیید شوند و به امکانات مختلف این پلتفرم دسترسی پیدا کنند.

این راهکار نشان می‌دهد که تلاش‌های ما برای پیدا کردن راه‌حل‌های مناسب و خلاقانه جهت حمایت از یوتیوبرها و بهبود کیفیت محتواهای آنان، همچنان ادامه دارد.

این فرصت بهبود روند تأیید کانال‌های یوتیوب بدون تصویر و به ایجاد فرصت‌های بیشتر برای رشد و پیشرفت در فضای دیجیتال کمک خواهد کرد.

3.3 3 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
داود حسینی
داود حسینی
4 ماه قبل

عالی

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x