ترتیبی که یاراتیوب به شما پیشنهاد می‌کند:

حل مشکل وریفای نشدن و ساخت کانال یوتیوب با شماره موبایل ایرانی

حل مشکل وریفای نشدن و ساخت کانال یوتیوب با شماره موبایل ایرانی
فهرست مطالب

متاسفانه مقاله امروز در رابطه با یک خبر بد است، در روز های گذشته خیلی از افرادی که با شماره تلفن ایرانی  اقدام به ساخت کانال و وریفای کانال یوتیوب کرده اند.

با یک ارور جدید تحت عنوان There was a problem sending a verification code to 09120000000 please enter a different phone number مواجه شدند.

 

خبر بد برای یوتیوبر های ایرانی

و متوجه این شده اند که دیگر نمیتوانند مثل سابق به راحتی با شماره تلفن ایرانی کانال خود را بسازند و کانال را وریفای کنند.

با توجه به دریافت زیادی پیام از طرف افرادی که به این مشکل خورده اند ما یک مقاله ای اماده کردایم تا بتوانید از پس این مشکل بر بیایید

توی این مقاله قراره بفهمیم که چرا این مشکل به وجود آمده ایا مشکل موقتی هست یا به صورت دائم و چطوری میشه این مشکل و محدودیت رو از بین برد و کانال یوتیوب را وریفای کرد.

در ماه های قبل این مشکل به صورت کم اتفاق افتاده بود که برای بعضی از افراد که خط همراه اول داشتند پیامک کد وریفای از سمت یوتیوب ارسال نمیشد و وقتی از گزینه تماس صوتی استفاده می کردند از طرف یوتیوب تماسی دریافت نمیکردند.

این مشکل تا چند روز پیش خیلی فراگیر نشده بود، اما از ۲ الی ۳ روز پیش تا به امروز با وجود اینکه شما می توانستید با شماره موبایل رایتل و ایرانسل خیلی راحت کانالتان را وریفای بکنید.

ولی مشخص شده که امکان وریفای کردن با استفاده از شماره موبایل رایتل هم امکان پذیر نیست و غیر فعال شده و در حال حاضر فقط با اپراتور ایرانسل به صورت موردی و شانسی می توان کارهای وریفای را انجام داد و کد ارسالی را از طرف یوتیوب دریافت کرد پس درنتیجه این مشکل در حال فرا گیر شدنه و میتواند تمامی اپراتور های مختلف کشور رو در بر بگیرد.

علت این اتفاق هنوز به صورت کلی مشخص نیست اما می توان برای آن ۳ فرضیه شامل شد:

فرضیه اول: ببیند این امکان وجود دارد که مشکل از سمت یوتیوب باشد و به صورت کلی در حال تحریم کردن شماره تلفن ایران باشد که دیگر کسی نتواند با استفاده از شماره تلفن ایران کانال یوتیوبی را وریفای کند

مثل همان دو سال پیش که یوتیوب تصمیم گرفت با توجه به انکه درآمد زایی در ایران غیرفعال است اسم کشور ایران را از لیست کشورهایی که در قسمت لوکیشن قرار داشتند حذف کند.

می توان احتمال داد که یوتیوب تصمیم دارد که نام کشور ایران را هم از لیست کشورهایی که می توان با شماره آن کشورها وریفای انجام داد حذف کند.

و این فرایند هم از ۱ تا ۲ ماه پیش شروع شده است و ممکن است کار به جایی برسد که به طور کامل اسم ایران از فهرست کشور ها حذف شود و شما نتوانید دیگر از هیچ شماره تلفن ایرانی استفاده نمایید.

فرضیه دوم: این است که از سمت یوتیوب مشکلی وجود نداشته باشد و این مشکل از سمت اپراتور های داخلی کشور است

و اپراتور های ما به دلایل مختلفی که می تواند وجود داشته باشد دیگر اجازه نمیدهند که از سمت یوتیوب پیامکی برای شما ارسال شود

فرضیه سوم: این است که دیگر ما نتوانیم با یک شماره بیشتر از یک کانال را وریفای نماییم و ارسال نشدن کد به این علت باشد که قبلا ما با ان شماره تلفن یک کانال یوتیوب دیگر را وریفای کرده ایم.

حالا کدام یک از این فرضیه ها درست است نمیتوان دقیق گفت ولی بعد از گذشتن یک زمان مشخص  می توانیم به پاسخ قطعی دست پیدا کنیم.

آیا این مشکل دائمی خواهد بود ؟

و اصلا مشخص نیست که آیا این مشکل دائمی است یا موقت ولی چیزی که شواهد نشان می دهد به احتمال زیاد دائمی است اما این موضوع به این معنا نیست که دیگر کسی نمیتواند از یوتیوب کسب درامد کند.

راهکارهای وریفای کردن کانال یوتیوب

راه حل هایی وجود دارد که بتوانیم این موضوع را دوربزنیم حال چه راه حل هایی وجود دارد برای وریفای کردن کانال توی شرایط کنونی

1.تا زمانی که تایم وجود دارد و همچنان برای بعضی از شماره های اپراتور های مختلف کد ارسال می شود.

اقدام به ساخت چند کانال یوتیوب کنید و آن ها را وریفای نمایید تا چندین کانال وریفای شده و آماده برای خود داشته باشید تا هر زمان که اقدام به فعالیت کردید خیالتان از این موضوع آسوده باشد دقت داشته باشید که این راه حل فعلا عملی است و ممکن است در روزهای جدید دیگر عملی نباشد.

2.یکی دیگر از روش های ایمن برای وریفای کردن کانال یوتیوب این است که شما اگرا اقوام یا دوستانی خارج از کشور دارید با استفاده از شماره تلفن آن ها کانال یوتیوب خودتان را وریفای کنید تا هم خیالتان راحت باشد و هم اینکه اگر در مواقعی احتیاج به آن شماره داشتید با ارتباط گرفتن با آن دوست یا اقوام بتوانید مشکل خودتان را حل کنید.

3.شما می توانید با یک سرچ ساده داخل گوگل و نوشتن خرید شماره مجازی وارد دنیای زیادی از شماره های مجازی شوید، پیشنهاد من برای شما سایت نامبرلند هست که می توانید از طریق این سایت خیلی راحت شماره مجازی خریداری و با استفاده از آن کانال یوتیوب خودتان را وریفای نمایید.

راهکارهای وریفای کردن کانال یوتیوب

 

در این سایت ما ۳ پنل خرید شماره داریم پنل اول شماره مجازی دائمی است که قیمت بالایی دارد اما خیالتان دیگر از بابت شماره تلفن راحت است و می توان گفت در واقع تنها مالک آن شماره هستید.

پنل بعدی شماره اجاره ای هست که امنیت پایین تری دارد، شما صاحب آن شماره نیستید و فقط یک تایم مشخص آن را اجاره کرده اید

پنل آخر شماره مجازی عادی است که ریسک بالایی دارد و درواقع می توان گفت که مثل ظروف یک بار مصرف می ماند اما طبق تجربه و در زمان فعلی طبق قوانین الان شما بغیر از وریفای کردن کانال با شماره تلفن دیگر احتیاجی به شماره تلفن ندارید.

اما ممکن است که درآیند شاهد تاغیراتی باشیم که نیازمند آن شماره تلفن شویم  و مشخص نیست که این اتفاق قرار است رخ دهد یا خیر.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x