ترتیبی که یاراتیوب به شما پیشنهاد می‌کند:

نحوه دریافت درآمد به صورت تتر از یاراتیوب

نحوه دریافت درآمد به صورت تتر از یاراتیوب
فهرست مطالب

برای اینکه شما بخواهید در آینده پولتون رو به راحتی تبدیل به ریال کنید پیشنهاد ما به شما دریافت درآمد به صورت تتر از یاراتیوب است و با توجه به اینکه ما داخل ایران هستیم پیشنهاد ما صرافی نوبیتکس است.

دقت داشته باشید که یاراتیوب ارزدیجیتال را به صورت تتر واریز می کند (بخاطر استیبل کوین بودنش) هر 1 تتر معادل 1.02 یعنی 2 درصد بیشتر از دلار.

ما برای انتقال تتر شبکه های مختلفی داریم مثل trc20-erc20-bsc که کارمزد هریک از شبکه ها متفاوت می باشد یاراتیوب تنها روشی که برای انتقال تتر انجام میدهد واریز تتر بر روی شبکه ترون(trc20) است به این منظور لازم است که شما آدرس ولتی که برای ما می فرستدید آدرس usdt روی بستر شبکه ترون(trc20) باشد.

آموز ثبت نام در نوبیتکس

گام اول: در سایت اصلی گزینه ی ثبت‌‌نام را انتخاب کنید.

آموزش دریافت تتر

گام دوم: اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام را وارد کنید.

آموزش دریافت تتر

گام سوم: حساب کاربری‌تان را با استفاده از کد و یا لینک ارسالی به ایمیل‌تان تایید کنید.

آموزش دریافت تتر

گام چهارم: به ایمیل خود مراجعه کنید و ‌روی لینک ارسالی نوبیتکس کلیک کرده تا ایمیل شما تایید شود.

برای استفاده از خدمات نوبیتکس باید اطلاعات خود را در حساب کاربری وارد کرده و فرآیند احراز هویت را تکمیل کنید. برای احراز هویت در نوبیتکس به کارت ملی و قبض حاوی آدرس درج شده در سایت، نیاز خواهید داشت.

علاوه بر این اطلاعات کاربری‌ای که می‌بایست تکمیل گردد شامل نام و نام خانوادگی، شماره تلفن همراه، شماره تلفن ثابت، کارت بانکی و شماره شبا بانکی معتبر است.

آموزش تصویری تکمیل پروفایل کاربری

پس از اینکه با ایمیل معتبر ثبت نام کردید ایجاد حساب کاربری در نوبیتکس، از طریق منوی پروفایل من/پروفایل یا با کلیک بر روی دکمه احراز هویت، فرآیند تکمیل اطلاعات کاربری را آغاز نمایید.

در مرحله اول احراز هویت، شماره تلفن همراه و کد تأیید پیامک شده به آن را وارد نمایید.

آموزش دریافت تتر

در مرحله دوم، اطلاعات کارت ملی خود را وارد کنید. نام، نام خانوادگی، جنسیت، تاریخ تولد، کد ملی و تصویر کارت ملی، اطلاعات مورد نیاز در این مرحله هستند.

آموزش دریافت تتر

در مرحله سوم، اطلاعات مربوط به کارت‌های بانکی که از آن قصد واریز ریالی را دارید، وارد نموده و بر روی دکمه ذخیره کلیک کنید.باید اطلاعات حساب بانکی خود را وارد کنید.

آموزش دریافت تتر

نام بانک، شماره شبا را با دقت در جایگاه مربوطه وارد کرده و برروی دکمه ذخیره کلیک کنید. امکان وارد نمودن چند حساب همزمان نیز وجود دارد.

آموزش دریافت تتر

در مرحله چهارم آدرس و تلفن ثابت را وارد کنید.

آموزش دریافت تتر

شماره تلفن ثابت خود را وارد کنید و روی ارسال کد کلیک کنید، با شماره تلفن وارد شده تماس گرفته می‌شود و کد اعلام شده در تماس را در قسمت مربوطه وارد کنید تا شماره ثابت شما تایید شود.

آموزش دریافت تتر

مرحله پنجم، تصویر هویتی با در دست داشتن مدارک را بارگذاری کنید.

آموزش دریافت تتر

بعد از تکمیل اطلاعات منتظر تأیید آن توسط کارشناسان نوبیتکس بمانید. در صورت تأیید می‌توانید از خدمات نوبیتکس استفاده کنید.

آموزش دریافت آدرس واریز USDT روی بستر ترون

1.در مرحله اول وارد برنامه نوبیتکس می شویم و روی گزینه واریز کلیک می کنیم

نحوه دریافت تتر

 

2.درمرحله دوم ما باید ارز مورد نظر خودمان را انتخاب نماییم که در اینجا باید روی USDT کلیک نماییم

3.در این مرحله باید بستری که می خواهیم USDT ما بر پایه آن واریز شود را انتخاب کنیم و چون قرار است ما USDT را بر بستر ترون واریز کنیم شما باید روی TRC20 یا همان ترون کلیک نماییم.

نحوه دریافت تتر

4.به مرحله آخر رسیدیم و همانطور که می بینید آدرس واریز USDT شما بر بستر ترون قابل مشاهده است و می توانید آن را کپی و برای ما ارسال نمایید

نحوه دریافت تتر

فعال کردن احراز هویت دو عاملی در نوبیتکس Nobitex

در ادامه احراز هویت در صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس کاربران باید برای بالا بردن سطح ایمنی حساب کاربری خود از قابلیت فعال کردن کد شناسایی دو عامل اقدامات لازم را انجام دهند.

در ابتدای امر باید به فهرست شناسایی امنیتی یا دو عاملی را فعال کرده و گزینه فعال کردن تشخیص دو عاملی را انتخاب کنید.

نحوه دریافت تتر

در این بخش می توانید از طریق لینک های معتبر اپلیکیشن احراز هویت گوگل یا google authenticatior را دانلود کنید. برای ادامه فرایند گزینه ی آغاز فعال سازی را انتخاب کنید.

نحوه دریافت تتر

 

کاربران می توانند در قسمت بعدی QR کدی را که به شکل اختصاصی برای آن ها صادر شده است را مشاهده نمایند. با کمک کلیدهای امنیت این امکان وجود دارد که شناسایی دو مرحله ای خود را به شکل دستی بازیابی یا فعال نموده و این قابلیت ها در کادر زرد رنگ نشان داده شده است.

نحوه دریافت تتر

نکته حائز اهمیت این است که در صورتی که مشکلی در برای اپلیکیشنی که با آن کد شناسایی دو عامل را فعال کرده اید رخ داد برای اینکه بتوانید آن را دوباره فعال کنید فراموش نکنید که کد و بارکدی را که در کادر نارنجی رنگ وجود دارد را در یک محل امن ذخیره کنید.

روش فعال سازی کد شناسایی دو عاملی نوبیتکس در Google Authenticator

یکی دیگر از روش های احراز هویت نوبیتکس استفاده از گوگل آتنتیکیتور است که ابتدا باید از یک مرجع معتبر این اپلیکیشن را دانلود کنید. پس از انجام نصب برنامه برای نصب بایست به این صورت عمل کرده تا نتایج درستی را دریافت کنید.

ابتدا وارد برنامه گوگل آتنتیکیتور شده و آیکون شروع یا Begin را انتخاب کنید.

نحوه دریافت تتر

در این مرحله از فعال سازی احراز هویت نوبیتکس در گوشی تلفن همراه باید گزینه SKIP را انتخاب کنید.

نحوه دریافت تتر

در صورتی که کاربر قصد داشته باشد اکانت یا حساب کاربری خود را بر روی یک دستگاه به جز موبایل مانند لپ تاپ و ….نصب کند باید این قابلیت را خواهد داشت که فرایند اسکن بارکد یا scan a barcode را انجام بدهید.

نحوه دریافت تترافرادی که قصد دارند این برنامه را بر روی گوشی های هوشمند خود نصب کنند در صورتی که نمی توانند مرحله اسکن بارکد را به هر دلیلی انجام بدهند باید عبارت Enter a provided key را انتخاب کنند.

نحوه دریافت تتر

در این روش برای ادامه فرآیند احراز هویت نوبیتکس گزینه اسکن بارکد را برگزیده سپس آن را در برابر QR کدی که در حساب کاربری شما قرار دارد بگیرید.

نحوه دریافت تتر

 

در روش دوم کاربران می توانند عبارت Enter a provided key را برگزیده و secret key یا کلید سری خود را در کادر کلید در بخش اکانت یا حساب کاربری رفته و اطلاعات مرتبط به سایتی را که در آن عملیات فعالسازی دو عاملی را انجام می دهید بر اساس آن انجام دهید.

نحوه دریافت تتر

یکی دیگر از برنامه های پرکاربرد که برای احراز هویت نوبیتکس به صورت دو عاملی استفاده می شود مایکروسافت آتنتیکیتور است که باید آن را از یک لینک معتبر دانلود کرده و مانند برنامه دیگر واژه Skip را براساس تصویر زیر انتخاب کنید.

نحوه دریافت تتر

بر روی علامت مربوط به + یا ادد اکانت کلیک کنید.

نحوه دریافت تتر

برای ادامه Other را انتخاب کنید.

نحوه دریافت تتر

در صورتی که قصد دارید این این اپلیکیشن را بر روی لپ تاپ نصب نمایید توجه کنید که امکان اسکن بارکد را داشته باشید. در صورت استفاده از وسایل دیگر مانند موبایل باید or enter code manually فرآیند کد را به شکل دستی وارد نمایید. به این ترتیب می توانید همانند صرافی های آنلاین ارز دیجیتال دیگر نوبیتکس را در گوشی همراه خود داشته باشید.

سوالات متداول

هنگام احراز هویت در صرافی نوبیتکس Nobitex اطلاعات حساب بانکی می بایست به نام خود شخص باشد؟

بله، اطلاعات حساب بانکی می بایست به نام خود شخص باشد که در متن مقاله اطلاعات مورد نیاز جهت احراز هویت در صرافی نوبیتکس آورده شده است.

زمان ایجاد حساب کاربری در صرافی نوبیتکس Nobitex می بایست فیلتر شکن فعال باشد؟

خیر، نیاز به استفاده از فیلتر شکن زمان ایجاد حساب کاربری در صرافی نوبیتکس نمی باشد که در متن مقاله مراحل ایجاد حساب کاربری در نوبیتکس بیان شده است.

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x