ترتیبی که یاراتیوب به شما پیشنهاد می‌کند:

آموزش زنده کردن کانال مرده یوتیوب

آموزش زنده کردن کانال مرده یوتیوب
فهرست مطالب

برای زنده کردن کانال مرده یوتیوب مراحلی را باید طی کنید که در این مقاله بصورت مفصل و با جزئیات به آن پرداختیم.

کسب بازدید بیشتر از کانال یوتیوب و به دست آوردن مجدد سابسکرایبر جدید مستلزم دانستن نکاتی است، از جمله، ایجاد محتوای مبتنی بر جستجو، بازسازی ویدیوهای گذشته با عملکرد بالا، جذب مجدد مخاطبان، آپلود منظم و مداوم  محتوا در کانال شما.

موفقیت شما کاملا به تسلط به مهارت های یوتیوب بستگی دارد. احیای یک کانال مرده زمانی امکان پذیر است که بر توسعه مداوم مهارت های تولید محتوا تمرکز کنید و متعهد به بهتر شدن باشید.

برای اینکه بدانید چگونه یک کانال مرده یوتیوب را زنده کنید با یاراتیوب تا آخر این مقاله همراه باشید:

در ابتدا سطح خود را بالا ببرید که به بازدیدها و سابسکرایبر های بیشتری برسید، تا در کمترین زمان به درآمدزایی و نقد کردن درآمد یوتیوب برسید.

مراحل زنده کردن کانال یوتیوب

1. محتوای مبتنی بر جستجو ایجاد کنید.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که محتوای جستجو را ایجاد کنید. این بدان معنی است که شما باید ویدیوهایی را ایجاد کنید که مردم به دنبال جستجوی آنها به یوتیوب می آیند. این نوع ویدیوها به شما این فرصت را می دهد که بینندگان جدیدی برای کانال خود پیدا کنید.

هربار که ویدیوی شما در یک نتیجه جستجو پیدا می شود، کانال شما به مخاطبان جدیدی دست پیدا می کند. بنابراین ایجاد جستجو بر اساس شما را در مقابل افراد جدیدی قرار می دهد که از قبل از وجود شما خبر ندارند.

یافتن عبارات جستجوی کلیدواژه عالی با Tubebuddy آسان است. این به شما امکان می دهد اصطلاحات را به رابط متصل کنید و ببینید آیا برای کانال شما مناسب است یا خیر. به شما تجزیه و تحلیل امتیازی از مواردی مانند حجم جستجو، رقابت و تعداد نتایج جستجو می دهد. همه این اطلاعات در Tubebuddy به شما این امکان را می دهد تصمیم بهتری درمورد فیلم هایی که باید تهیه کنید بگیرید.

2. در طاقچه کانال یوتیوب درمورد موضوعات محبوب فیلم بسازید.

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای راه‌اندازی کانال خود این است که محتوایی تولید کنید که عملکرد خوبی داشته باشد. کانال های رقیب خود را پیدا کنید و ببینید چه محتوایی در کانال آنها بهترین عملکرد را داشته است. اگر ویدیوهایی وجود داشته باشند که در مدت زمان کوتاهی به خوبی اجرا شده باشند، نشان دهنده آن است که مخاطب آن را دوست دارد.

همچنین در جامعه مشارکت کنید و به یک مشارکت کننده ارزشمند تبدیل شوید. به احتمال زیاد افرادی هستند که ممکن است کانال شما را بررسی کنند و علاقمند به سابسکرایب کردن کانال شما باشند و این راه باعث می شود بازدید ویدئوهای شما بالا رفته و در کمترین زمان، به درامدزایی از یوتیوب برسید.

3.برای زنده کردن کانال مرده در یوتیوب ویدیوهایی ایجاد کنید که مخاطبان فعلی یوتیوب استقبال کنند.

اگرچه ممکن است به دلیل وجود کانال غیرفعال باشند، اما شما مخاطبانی دارید که قبلاً در کانال بوده اند و در مقطعی به دلیلی سابسکرایبر شده اند. کدام ویدیو آنها را به کانال شما آورده است؟ چرا از اول سابسکرایبر شدند؟ حالا آنها می خواهند چه چیزی را از شما ببینند؟

یک راه آسان برای فهمیدن این موضوع این است که به استودیوی یوتیوب خود در بخش تجزیه و تحلیل نگاه کنید و ویدیوهایی را پیدا کنید که در حال حاضر بهترین عملکرد را در کانال دارند. اینها ممکن است شاخص های خوبی برای ویدیوهایی باشند که می توانید ایده بگیرید یا دوباره بسازید.

اکنون که می‌دانید چه چیزی در کانال به خوبی انجام می‌شود، می‌توانید ایده‌های محتوای جدیدی را ارائه دهید که با آن موضوعات قدیمی همخوانی دارد. بنابراین ایده های محتوایی را ایجاد کنید که بر اساس محتوایی که قبلاً دارید ساخته شود. این کار مخاطبان موجود را خشنود می‌کند زیرا با آنچه که در ابتدا برای آن آمده‌اند هماهنگ می‌شود.

4. سابسکرایبر های قدیمی یوتیوب را درگیر کنید.

اغلب اوقات در کانال‌های غیرفعال، سابسکرایبر هایی وجود دارند که دیگر با کانال شما درگیر نیستند، زیرا شما فعالانه فیلم  آپلود نمی‌کنید. حتی ممکن است برخی افراد قبل از غیرفعال شدن شما اشتراک خود را لغو کرده باشند. اما به هر دلیلی، می‌توانید با بازآفرینی ویدیوهای قدیمی که در کانال شما عملکرد خوبی داشتند، دوباره آنها را جذب کنید.

برای زنده کردن کانال مرده یوتیوب خود می‌توانید یک به‌روزرسانی برای ویدیوی با عملکرد بالا انجام دهید، یک برداشت جدید از آن انجام دهید، یا به سادگی آن را دوباره بسازید. این کار می‌تواند بینندگان قدیمی یا افراد جدید مشابه آنها را به محض مشاهده شما در حال انجام محتوای جدید و نوع محتوایی که می‌خواهند ببینند، بازگرداند. بنابراین به تجزیه و تحلیل خود نگاه کنید و ببینید آیا در گذشته ویدیوهایی وجود دارد که بسیار خوب عمل کرده است. یوتیوب بیرون خواهد رفت و مخاطبان مناسب برای محتوای شما را پیدا خواهد کرد .

5.به طور مداوم در کانال یوتیوب خود محتوا آپلود کنید.

تنها چیزی که مطمئناً بینندگان ثابتی را به کانال یوتیوب شما می‌آورد، ویدیوهایی است که به‌صورت ثابت آپلود می‌شوند. این تنها چیزی است که می تواند بینندگان قدیمی را بازگرداند و بینندگان جدیدی پیدا کند. اگر قصد دارید دوباره با یوتیوب شروع کنید ، سعی کنید هفته‌ای یک بار یا حداقل یک بار در ماه آپلود کنید، اما هر زمان‌بندی آپلودی که انتخاب می‌کنید، آن را ثابت کنید تا مخاطبانتان به آن عادت کنند و بدانند چه زمانی ویدیوهایتان را بررسی کنند.

این کار به یوتیوب می گوید که برگشته اید و آماده کار هستید. به این ترتیب می توان یک کانال مرده یوتیوب را احیا کرد و دوباره به کسب درآمد از آن کانال امیدوار بود.

بیشتر بدانید:سابسکرایب یوتیوب

6.کانال جدید یوتیوب خود را تبلیغ کنید.

هر ویدیویی را به بهترین شکل ممکن تبلیغ کنید. ویدیوهای خود را در هر پلتفرم رسانه اجتماعی که مخاطبان درگیر آن دارید به اشتراک بگذارید. این احتمال وجود دارد که اگر آنها شما را در یک پلتفرم حمایت کنند، در پلتفرم دیگری نیز از شما حمایت خواهند کرد.

اما حتی اگر مخاطبی درگیر ندارید، به هر حال ویدیوی خود را به اشتراک بگذارید. شما هرگز نمی دانید چه کسی قرار است آن را ببیند و چه کسی ممکن است علاقه مند باشد. آن را در همه جا حتما به اشتراک بگذارید. هدف این است که مردم را به کانال خود بازگردانید تا ویدیوهای شما را تماشا کنند به امید اینکه شما را سابسکرایب کنند.

راه اندازی یک کانال یوتیوب جدید یا حفظ کانال قبلی؟

علیرغم تمام نکات، احتمالا برای شما این سوال پیش آمده که آیا بهتر است یک کانال جدید راه اندازی کنید یا یک کانال در حال مرگ را احیا کنید. اگر مایل به انجام کار هستید، می‌توانید یک کانال یوتیوب خاموش را بدون شروع دوباره احیا کنید. لازم نیست از نو شروع کنید. ممکن است کانال شما در حال حاضر راکد باشد اما تمام امیدتان از بین نمی رود و قطعا با تلاش و نکاتی که یاراتیوب به شما آموزش داد کانال خود را دوباره می توانید در ذهن مخاطب جا بیاندازید.

اگر روی اقدامات کلیدی مورد بحث در این پست تمرکز کنید و حداقل 3 ماه قبل از ارزیابی مجدد با آن استراتژی سازگار بمانید. روی اینکه چرا شروع کردید متمرکز بمانید و هدف نهایی را در ذهن داشته باشید.

در تمامی مراحل همراه شما هستیم و اگر در هر مرحله از کار با مشکل یا سوالی مواجه شدید کارشناسان ما شما را، راهنمایی می کنند.

بیشتر بخوانید: آموزش دانلود از یوتیوب

نتیجه گیری:

با توجه به عوامل مختلفی که در نظر گرفته شد، می‌توان نتیجه گرفت که انتخاب بین راه‌اندازی یک کانال یوتیوب جدید و حفظ کانال قبلی وابسته به شرایط شخصی شماست.

اگر محتوای جدیدی می‌خواهید ارائه دهید و یا با هدف‌ها و استراتژی‌های جدیدی رو به رو هستید، راه‌اندازی یک کانال جدید ممکن است بهترین گزینه باشد.

اما اگر کانال فعلی شما دارای جامعه‌ای از مخاطبان است که به محتوای جدید علاقه‌مند هستند و یا اگر مدیریت دو کانال نیازمند زمان و انرژی زیادی است، حفظ کانال قبلی می‌تواند یک گزینه مناسب باشد. در نهایت، مهمترین امر این است که انتخابی کنید که با شرایط، اهداف، و انگیزه‌ی شما هماهنگ باشد و شما را به رو به جلو هدایت کند.

با توجه به توضیحاتی که ارائه شد، برای ادامه‌ی این بحث می‌توان به اهمیت تحلیل بازار و رقابت‌ها نیز اشاره کرد. پیشنهاد می‌شود قبل از انتخاب بین راه‌اندازی کانال جدید و حفظ کانال فعلی، بازار و رقابت‌ها را به دقت بررسی کنید. شناخت دقیق از مخاطبان هدف، ترجیحات آن‌ها و نیازهای بازار می‌تواند کمک شایانی به انتخاب بهترین گزینه برای شما داشته باشد.

علاوه بر این، باید به منابع و توانایی‌های مالی و زمانی خود نیز توجه کنید. انتخابی که با توانایی‌های شما هماهنگ باشد و از امکانات موجود به بهترین نحو استفاده کند، می‌تواند موفقیت شما را تضمین کند.

بنابراین، قبل از هر تصمیمی، به دقت تحلیل کنید و مزایا و معایب هر گزینه را به دقت ارزیابی کنید تا به انتخاب مناسبی برسید که با اهداف و شرایط شما هماهنگ باشد.

1 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد راسخ
محمد راسخ
12 روز قبل

سلام من یه کانالی دارم که 1 سالی هست فعالیت نداشتم داخلش، خواستم بدونم به نظرتون ب همین آموزشایی که گفتین فعالیت کنم باز یا یه کانال جدید بزنم؟

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x