ترتیبی که یاراتیوب به شما پیشنهاد می‌کند:

یاراتیوب با چه کانال‌ هایی همکاری نمی‌ کند؟

یاراتیوب با چه کانال‌ هایی همکاری نمی‌ کند؟
فهرست مطالب

یاراتیوب با چه کانال‌ هایی همکاری نمی‌ کند؟یاراتیوب به دلیل اینکه نماینده‌ی یکی از MCNهای رسمی یوتیوب می‌باشد، یک سری قواعد و قوانین برای همکاری با کانال‌هایی که داخل یوتیوب به شرایط درآمدزایی رسیده‌اند دارد. تیم پشتیبانی و کارشناسی یاراتیوب قبل از آغاز همکاری، این قواعد و قوانین را داخل کانال یوتیوب شما بررسی می‌نمایند.

دلایل مورد تایید قرار نگرفتن کانال شما توسط یاراتیوب

در زیر مواردی آمده است که طبق آن، کانال شما در یاراتیوب رد می شود:

1.میانگین بازدید یک هفته

اولین موردی که در کانال یوتیوب شما توسط تیم پشتیبانی یاراتیوب قبل از آغاز همکاری چک می‌شود، میانگین بازدید یک هفته اخیر شما است.

کانال شما باید توسط ویدیوهایی که داخل یک هفته اخیر در آن آپلود شده است، به میانگین بازدید حداقل ۱k (1000) رسیده باشد. و جمع بازدید‌های یک هفته اخیر کانال شما ۱۰۰۰ باشد.

(دقت فرمایید که این میانگین بازدید فقط در مورد ویدیوهای جدید و یک هفته اخیر کانال شما می‌باشد و بازدید‌های ویدیوهای قدیمی شما محاسبه نمی‌گردد.)

2.محتوای جنسی:

یاراتیوب خود را در قبال افرادی که داخل پلتفرم یوتیوب وقت خود را می‌گذرانند مسئول می‌داند و خود یوتیوب هم به هیچ وجه طرفدار محتواهای جنسی نمی‌باشد.

از این رو یاراتیوب با کانال‌هایی که بدون در نظر گرفتن یک سری حد و حدود‌ها فعالیت می‌کنند همکاری نمی‌کند.

کانال‌هایی که از تصاویر برهنگی، الفاظ رکیک، یا ویدیوهایی مربوط به پورنوگرافی استفاده می‌کنند، شامل این نوع دسته‌بندی می‌شوند و یاراتیوب به شدت مخالف این نوع محتوا می‌باشد و قادر به همکاری با این مدل کانال‌ها نمی‌باشد.

(به امید روزی که شبکه‌های اجتماعی جای پاک‌ و امن تری برای افراد و کودکان باشند).

3.محتوای خشونت‌آمیز:

مثل محتوای جنسی، محتوای خشونت‌آمیز هم جزو خط قرمزهای یوتیوب می‌باشد. و می‌توان گفت که یوتیوب با محتوای خشونت‌آمیز بیشتر زاویه‌دارد.

از این رو یاراتیوب با کانال‌هایی که بیشترین اصل محتوای آن‌ها خشونت می‌باشد، قادر به همکاری نیست.

به طور مثال، کانال‌هایی که داخل ویدیوهایشان خون و خونریزی وجود داشته‌باشد، استفاده از اسلحه یا ساخت مواد منفجره خطرناک، استفاده از اسلحه‌های سرد،گرم و یا کودک آزاری و خشونت بر علیه بانوان و…

4.تامنیل‌های جنسی:

برخی از کانال‌ها محتوای آن‌ها موردی ندارد و قابل قبول است، اما ممکن است که بخاطر اینکه بخواهند نرخ کلیک بیشتری دریافت نمایند، از یک سری از المان‌ها داخل تامنیل‌های ویدیوهای خود استفاده نمایند مانند تصاویر برهنگی، الفاظ رکیک (نام‌بردن اعضای جنسی بدن) یا موارد دیگر.

یاراتیوب به شرط اینکه این کانال‌ها تامنیل‌های خود را تغییردهند و در ادامه از این مدل تامنیل‌ها استفاده نکنند، قادر به همکاری با آن‌ها است. اما اگر این شرط از سوی صاحب کانال پذیرفته نشود، متاسفانه یاراتیوب با آن کانال همکاری نخواهد کرد.

5.محتوای تهیه‌شده با هوش مصنوعی:

در صورتی که یک کانال تولید محتوای کانال خودش را با استفاده از هوش مصنوعی انجام داده باشد، باید حتماً یکی از المان‌های صدا یا تصاویر اورجینال باشد(توسط صاحب کانال تولید شده باشد).

به طور مثال، اگر کانالی تصاویر محتوای خود را با استفاده از هوش مصنوعی تهیه می‌کند، باید حتماً صدای خود آن شخص روی ویدیو قرار گیرد تا یاراتیوب قادر به همکاری باشد.

6.رعایت نکردن قوانین Fair Use یا استفاده منصفانه:

قانون Fair Use یک قانون حقوق تکثیر است که در ایالات متحده و برخی دیگر از کشورها وجود دارد.

این قانون به کاربران اجازه می‌دهد تا از محتوای تولید شده (مثل موسیقی، فیلم، کتاب و غیره) بدون نیاز به درخواست مجوز یا پرداخت هزینه‌ای استفاده کنند، به شرطی که استفاده‌شان از آن محتوا در محدوده “استفاده عادلانه” قرار بگیرد.

این قانون معیارهایی مانند اهمیت و ماهیت استفاده، مقصد استفاده، طول محتوا، و تأثیر استفاده را در نظر می‌گیرد. استفاده عادلانه معمولاً به عنوان یک حق مورد تأیید برای استفاده‌هایی مانند کاربردهای آموزشی، تحقیقاتی، گزارش‌های خبری، نقد، و خلق کارهای جدید از محتوای قبلی تشخیص داده می‌شود.

7.معرفی ابزارهای چیت، v-p-n ، تقلب، کرک در بازی‌ها و نرم‌افزارها و..:

تولید کنندگان محتوا اجازه آموزش استفاده از تکنیک هایی  که افراد باید  برای استفاده از آن ها هزینه‌ای پرداخت کنند را ندارند یا نمیتوانند  راه حلی آموزش دهند که افراد بتوانند آن هزینه‌ها را دور بزنند.

به طور مثال ما نمیتوانیم ویدیویی به منظور دریافت اکانت رایگان نتفلیکس تولید نماییم از این رو یاراتیوب با کانال‌هایی که تو همچین موضوعاتی فعالیت مینمایند، قادر به همکاری نمی‌باشد.

8.نداشتن صدا یا تصویر بر روی ویدیو

حداقل یکی از المان‌های صدا یا تصویر توسط صاحب کانال تولید شده باشد. اگر شما به طور مثال یک کانال در حوزه کالاف دیوتی موبایل دارید، حتماً باید صدای خودتان روی گیم‌پلی بازیتان قرار بگیرد تا یاراتیوب قادر به همکاری با کانال شما باشد یا اگر کانالی در رابطه با کاردستی دارید، حتماً باید دستانتان داخل ویدیو مشخص باشد و دیگر نیازی به صدای شما نیست.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x