ترتیبی که یاراتیوب به شما پیشنهاد می‌کند:

واچ تایم چیست؟ 7 راه افزایش واچ تایم یوتیوب

واچ تایم چیست؟ 7 راه افزایش واچ تایم یوتیوب
فهرست مطالب

واچ تایم یوتیوب، یکی از پدیده‌های برجسته در دنیای مدرن است که در اوج تکنولوژی و ارتباطات به وجود آمده است. این فعالیت، در واقع به معنای تماشای محتوای ویدیویی بر روی یوتیوب با عمیق‌ترین احساس و تمرکز ممکن است.

در حقیقت، واچ تایم نه تنها یک سرگرمی است، بلکه یک تجربه عمیق و پربار که امکانات مختلفی را برای افراد فراهم می‌کند، از جمله تجربه‌ی آرامش، انس و شگفتی در مقابل محتواهای مورد علاقه‌ی خود.

نکته: اگر واچ تایم یوتیوب و سابسکرایب آن تکمیل است و به درآمد زایی رسیده اید، برای نقد کردن درآمد یوتیوب خود می توانید با تنها نمایندگی شرکت mcn در ایران قرار داد ببندید.

در دنیای پرسرعت امروزی، واچ تایم یوتیوب یک زمان بندی از هرج و مرج روزمره فراهم می‌کند و به افراد امکان می‌دهد تا به طور کامل به جذابیت‌ها و ارزشهای مختلف محتواهای ویدیویی فرصت بیشتری بدهند. این تجربه نه تنها برای لذت بردن از محتوا، بلکه برای آموختن، الهام گرفتن و حتی ارتباط بیشتر با جامعه‌ی یوتیوب و ارائه‌دهندگان محتوا استفاده می‌شود.

واچ تایم یوتیوب چیست ؟

واچ تایم یوتیوب یا “YouTube Watch Time” به مدت زمانی اشاره دارد که یک نفر در حال تماشای ویدیوها در پلتفرم یوتیوب می‌گذراند. این مفهوم به طور خاص به مجموع زمان تماشای ویدیوها توسط یک کاربر یا جمعیتی از کاربران در یک بازه زمانی معین اشاره دارد.

واچ تایم یوتیوب یکی از عوامل مهم در الگوریتم توصیه‌گر یوتیوب است، به این معنا که هرچه ویدیوها بیشتری مورد تماشا قرار بگیرند و بیشترین میزان واچ تایم را به خود جلب کنند، احتمال نمایش آنها در لیست توصیه‌های یوتیوب بیشتر می‌شود.

بنابراین، واچ تایم یوتیوب به عنوان یک معیار مهم برای موفقیت ویدیوها و همچنین برای افرادی که در کانال‌های یوتیوب محتوا ایجاد می‌کنند، بسیار مهم است.

از دید کسب‌ و کارهای دیجیتالی و تولیدکنندگان محتوا، جلب و نگه‌داشتن توجه مخاطبان و افزایش واچ تایم یوتیوب می‌تواند به افزایش تعداد مشتریان و در نهایت به افزایش درآمد و سود منجر شود.

برای رسیدن به درامد زایی از یوتیوب از طریق ویدیو های بلند باید کانال شما 4000 ساعت واچ تایم داشته باشد، بنابراین به نفع شما است که این زمان افزایش پیدا کند؛ چون هرچه واچ تایم ویدیو شما بیشتر باشد، درآمد بیشتری از کانال خود کسب خواهید کرد.

واچ تایم یوتیوب کجاست؟

واچ تایم یوتیوب به طور مخصوص در پلتفرم یوتیوب قرار دارد. یوتیوب یک وب‌سایت و اپلیکیشن معروف است که به کاربران امکان می‌دهد تا ویدیوهای مختلف را تماشا کرده و با سایر کاربران به اشتراک بگذارند. واچ تایم یوتیوب در واقع زمانی است که یک نفر یا یک جمعیت از کاربران بر روی این پلتفرم ویدیوها را تماشا می‌کنند.

این مفهوم به طور مخصوص برای تحلیل و ارزیابی میزان تعامل کاربران با محتواهای ویدیویی در یوتیوب استفاده می‌شود.

فروش واچ تایم یوتیوب

بعضی از افراد فکر می کنند که  اگر نزدیک یک سال شد و به شرایط درآمد زایی یوتیوب نرسیدند، می توانند با خرید واچ تایم فیک یوتیوب، واچ تایم کانال خود را به 4000 ساعت برسانند، اما باید گفت که این کار جز نابود کردن کانال هیچ فایده دیگری ندارد، به دو دلیل:

الگوریتم یوتیوب خیلی با هوش است و به راحتی واچ تایم فیک را از واقعی تشخیص می دهد.

حتی اگر یوتیوب قادر به تشخیص نباشد شما با خرید واچ تایم ارزان کانال یوتیوب خودتان را خراب کرده اید زیرا وقتی با سابسکرایبر فیک و، واچ تایم فیک کانال خودرا پیش می برید، بعد از مانیتایز شدن دیگر هیچ ممبر واقعی ندارید و باز مجبور به ادامه دادن با مخاطب های فیک هستید در نهایت  کانال یوتیوب شما هیچ درآمدی نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: قوانین کپی رایت یوتیوب 

 

 افزایش واچ تایم یوتیوب

افزایش واچ تایم یوتیوب یکی از اهداف مهم برای افراد و کسب‌وکارهایی است که در پلتفرم یوتیوب فعالیت می‌کنند. واچ تایم، به عنوان یکی از عوامل اصلی تعیین کننده‌ی موفقیت ویدیوها و کانال‌ها در یوتیوب، نقش بسیار مهمی در جلب توجه مخاطبان، افزایش بازدیدها، و در نهایت توسعه‌ جمعیت مخاطبین دارد.

راهکار هایی برای افزایش آن:

1- مخاطب مدار باشید به مخاطبان یوتیوب خود گوش دهید.

یوتیوب استودیو بهترین راه برای تجزیه و تحلیل می باشد، به سابسکرایبرهای خود گوش دهید، بهترین توصیه های رشد از سوی آن ها به شما ارائه می شود. بالاخره آنها مشتریان شما هستند.

اکثر آنها می دانند که چه چیزی را می خواهند ببینند و دقیقاً به شما خواهند گفت که آن نکات چیست.

بخش نظرات ویدئوی بعدی خود را بررسی کنید تا متوجه شوید بینندگان چه پیشنهادات یا انتقاداتی دارند، و اگر قسمتی از ویدئو مورد توجه مخاطبین بود آن ها را افزایش دهید و اگر چیزی مورد قبول مخاطبان نبود آن ها را تصحیح کنید یا بهبود ببخشید.
به برخی از این ایده ها فرصت دهید. اگر ویدئوها عملکرد خوبی داشته باشند، حتی زمان تماشای بیشتری را در اختیار خواهید داشت.

2- تامنیل و تایتل جذاب بنویسید.

خودتان را به جای مخاطب بگذارید که در حال چرخیدن در یوتیوب است. همین که شما وارد یوتیوب می شوید دنیایی از ویدئوهاست که برای هر سلیقه ای محتوا وجود دارد.
قطعا جلوه بصری تامنیل، تاثیر زیادی در جذب مخاطب دارد. تامنیل در واقع کاور تصویر ویدئو می باشد که حاوی توضیحات کافی در مورد ویدئو شما می باشد.

قبل از اینکه روی هر ویدئو کلیک کنید تصویر تامنیل شما را جذب می کند همان طور که در توضیحات تامنیل در آموزش های یاراتیوب گفته شد تامنیل تاثیر بسیار زیادی در جذب سابسکرایبر دارد و باعث می شود واچ تایم کانال شما بالا رفته و زودتر به درامد زایی و کسب درآمد از یوتیوب  برسید.
نوشتن تایتل هم تاثیر بسزایی در جذب مخاطب دارد با توجه به موضوع کانالتان بهترین عنوان را انتخاب کنید.

3- ویدئوها را به طور منظم و مداوم آپلود کنید.

استمرار از اصول اساسی یوتیوب است. اگر برنامه آپلود ویدئو شما هر روز یا سه روز در هفته است طبق همین روند باید انجام دهید و به طور منظم ویدئو آپلود کنید. این راهکار هم در افزایش واچ تایم یوتیوب تاثیر بسزایی دارد.

4- با یک قلاب جذاب در ویدیو، بینندگان را میخکوب کنید !

بهترین حالت اینکه یک مخاطب ویدیو شما را تا انتها ببیند این است که در ابتدا یک قلاب داشته باشید تا مخاطبین شما ترغیب شوند ویدئو شما را تا انتها ببینند.
قلاب محتوا 30 تا 40 ثانیه ابتدای ویدئوهاست با این روش به صورت هوشمندانه کاری می کنید که مخاطب تا انتها ویدیو شما را تماشا کند و واچ تایم کانال شما بیشتر شود.

5- برای افزایش واچ تایم ویدیو در یوتیوب کیفیت را فدای کمیت نکنید.

برای افزایش واچ تایم یوتیوب نباید تعداد آپلود محتوا را بالا ببرید و به کیفیت توجه نکنید این کار باعث کاهش بازدید ویدئو شما می شود در صورتی که اگر محتوای با کیفیت تولید کنید مخاطبان دائمی دارید که منتظر ویدیوهای شما هستند.

این روند به مرور زمان باعث رشد کانال شما شده و به جذب سابسکرایبر کمک می کند در نهایت واچ تایم ویدیوهای شما بالا رفته و در کمترن زمان مانیتایز می شوید و نقد کردن درامد یوتیوب می رسید.
راهی برای تولید سریع محتوا بیابید بدون اینکه کیفیتی را که برای رقابت در یوتیوب به آن نیاز دارید از بین ببرید. سپس محتوای خود را آپلود کنید و روی ویدیوی بعدی کار کنید و نگران درآمدزایی در یوتیوب و نقد کردن درآمد یوتیوب نباشید.

6- میزبان لایوهای یوتیوب شوید.

لایو یوتیوب برگزار کنید این کار هم نقش زیادی در افزایش واچ تایم کانال شما دارد برای مثال:
اگر 500 نفر یک پخش زنده سه ساعته را ببینند، این 1500 ساعت زمان تماشا ویدئو شما می باشد
بعد از گذشت چند ماه از شروع فعالیتتان حتما از این روش استفاده کنید و لایو برگزار کنید.

7- پایان ویدئوی خود را اعلام نکنید.

شاید فکر کنید پایان دادن به ویدئوهای یوتیوب نیاز به مقدمه‌چینی دارد، اما اصلا این‌طور نیست. اگر حرفی برای گفتن ندارید اصلا ویدیو را کش ندهید و با خداحافظی به پایان برسانید.

 نکته :

جمله‌هایی مثل خب حرف‌های من تمام شد و … باعث می‌شود کاربران به دنبال دکمه خروج باشند و قبل از اینکه ویدئوی شما کاملا تمام شود، آن را ترک کنند.
پس پیشنهاد می کنیم در اخر بدون مقدمه و خیلی راحت و صمیمی با مخاطب خداحافظی کنید.

در تمامی مراحل یاراتیوب همراه شماست و اگر در هر مرحله از کار با مشکلی مواجه شدید کارشناسان ما، شما را، راهنمایی می کنند.

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
1 سال قبل

[…] 7 راه افزایش واچ تایم یوتیوب […]

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x