ترتیبی که یاراتیوب به شما پیشنهاد می‌کند:

روش بازگردانی کانال یوتیوب حذف شده

روش بازگردانی کانال یوتیوب حذف شده
فهرست مطالب

متأسفانه، به دلیل محدودیت‌ها و قوانین حریم خصوصی و سیاست‌های یوتیوب، کانال‌های حذف شده به راحتی قابل بازگردانی نیستند. اما در برخی موارد ممکن است به کمک تیم پشتیبانی یوتیوب بتوانید مشکل خود را حل کنید. برای این کار، می‌توانید از مراحل زیر استفاده کنید:

دو روش برای بازگردانی کانال یوتیوب حذف شده وجود دارد.

باید توجه داشته باشید که نتیجه‌ی درخواست بازگگردانی کانال حذف شده شما ممکن است بسته به شرایط خاص و سیاست‌های یوتیوب متفاوت باشد و ممکن است امکان بازگردانی حساب شما وجود نداشته باشد و شما دیگر نمی توانید مراحل نقد کردن درآمد یوتیوب خود را پیش ببرید.

روش 1
اگر می خواهید یک کانال YouTube را که در عرض سه هفته از حساب حذف شده است بازیابی کنید، کار دشواری نیست. اگر ویدیو به اشتباه یا عمدی حذف شده باشد، به احتمال زیاد بتوانید در سه هفته آینده حساب خود را پس بگیرید.

پیش بینی اینکه چه زمانی می توانید حساب YouTube خود را پس از سه هفته بازیابی کنید غیرممکن است.
مراحل گام به گام بازیابی کانال حذف شده YouTube به شرح زیر است
مرحله 1
به − https://myaccount.google.com/brandaccounts بروید برای بازیابی حساب YouTube حذف شده خود از طریق تنظیمات Google، ابتدا باید این پیوند > https://myaccount.google.com/brandaccounts را در مرورگر Google باز کنید.

با این حال، باید تأیید کنید که با استفاده از همان حساب Gmail که در کانال YouTube حذف شده شما بود، وارد Google شده اید.

در غیر این صورت، مکان یابی حساب حذف شده شما با استفاده از حساب نام تجاری غیرممکن خواهد بود. بنابراین با استفاده از همان اکانت جیمیل کانال حذف شده یوتیوب، باید گوگل را باز کرده و آدرس ارائه شده را جستجو کنید.

مرحله 2
روی Deleted accounts کلیک کنید. پس از باز کردن پیوند در گوگل، مستقیماً به صفحه “حساب نام تجاری” خواهید رسید. در آن صفحه، عنوانی خواهید داشت که می‌گوید > «حساب‌های برند خود را مدیریت کنید» و در زیر آن گزینه‌هایی مانند «دعوت‌نامه‌های معلق، اولویت‌های ایمیل، و حساب‌های حذف‌شده» وجود دارد
مرحله 3
در YouTube، روی دکمه حساب‌های حذف شده کلیک کنید. در نتیجه کانال حذف شده یوتیوب خود و قابلیت بازیابی آن را با کلیک بر روی گزینه «حساب های حذف شده» مشاهده خواهید کرد.
مرحله 4
از آنجا می توانید حساب های برند را بازیابی کنید. اکنون، می‌توانید با کلیک کردن روی گزینه، حساب کانال YouTube حذف شده خود را بازیابی کنید. در مرحله بعد، دستورالعمل ها را دنبال کنید و حساب شما باز خواهد شد. بازیابی کانال ممکن است چند روز طول بکشد صبر داشته باشید.
پس از بازیابی، حساب بازیابی شده نشان داده می شود

روش 2
اگر کانال بزرگی هستید، می‌توانید با پشتیبانی محتواسازان YouTube تماس بگیرید تا ممنوعیت کانالتان برداشته شود.
1. صفحه پشتیبانی گوگل
استفاده از صفحه پشتیبانی گوگل یکی از اولین رویکردهاست. تنها کاری که باید انجام دهید این است که پس از کلیک بر روی “به کمک بیشتری نیاز دارید؟”، گزینه تماس با ما را از صفحه انتخاب کنید.

پس از آن، می توانید بین تعامل بلادرنگ و ایمیل انتخاب کنید. تیم های پشتیبانی اسپانیایی و انگلیسی به صورت شبانه روزی در دسترس هستند. با این حال، در بیشتر کشورها، تیم‌های پشتیبانی تنها در ساعات کاری عادی از دوشنبه تا جمعه قابل دسترسی خواهند بود.

2. توییت کردن در یوتیوب
باید یک حساب توییتر داشته باشید و وارد شوید. پس از آن، YouTube@، @TeamYouTube، یا @YouTubeCreators را تگ کنید تا با نوشتن یک توییت، پلتفرم را در مورد آنچه تجربه کرده اید مطلع کنید. اگر می‌خواهید شانس دریافت پیام را افزایش دهید، از طرفداران خود بخواهید که توییت شما را بازتوییت کنند. این بدون شک مورد توجه یوتیوب قرار خواهد گرفت.

نکته: اگر در هر یک از این مسیر ها به مشکل و سوالی بر خوردید، میتوانید از مشاوره اختصاصی یوتیوب یاراتیوب کمک بگیرید.

آموزش بازگردانی کانال یوتیوب حذف شده

بازگردانی کانال یا حساب کاربری یوتیوب که حذف شده است، ممکن است به دلایل مختلفی اتفاق بیافتد. اما در برخی موارد، امکان بازیابی وجود دارد. لطفاً مراحل زیر را دنبال کنید تا سعی کنید کانال یا حساب خود را بازیابی کنید:
ورود به حساب یوتیوب:
وارد حساب گوگل خود شوید که با آن کانال یوتیوب حذف شده مرتبط بوده است.
2.ارتباط با پشتیبانی یوتیوب:
وارد صفحه پشتیبانی یوتیوب شوید و بخش “تماس با ما” یا “رسیدگی به مشکلات حساب کاربری” را پیدا کنید.
درخواست بازیابی کانال یا حساب خود را ثبت کنید. در این درخواست، دلایل بازگشت حساب خود را به دقت توضیح دهید و اطلاعات مربوط به حساب خود را ارائه کنید (مانند نام کاربری، ایمیل مرتبط و هر اطلاعات دیگری که ممکن است کمک کننده باشد).
3.توضیح موارد دقیق:
در توضیحات، به دقت شرح دهید که چرا این حساب یا کانال حذف شده است و چرا شما اعتقاد دارید که باید بازیابی شود.
اگر ممکن است دلایل مشخصی برای حذف حساب داشته باشد (مثلاً نقض قوانین یوتیوب یا اشتباهی در حذف حساب)، این موارد را به طور دقیق توضیح دهید.
4.پیگیری و صبر:
پس از ثبت درخواست، صبور باشید. پشتیبانی یوتیوب ممکن است زمان زیادی برای بررسی درخواست شما بگیرد.
اگر از شما اطلاعات یا مدارک اضافی خواسته شد، به آنها پاسخ دهید تا پروسه بازیابی بهتر پیش برود.
توجه: در برخی موارد، ممکن است به دلایل امنیتی یا تخلفات شدید، یوتیوب امکان بازیابی حساب یا کانال را فراهم نکند. همچنین، برخی اطلاعات و محتواها قابلیت بازیابی نداشته باشند.
به علاوه، مهم است که همواره از اطلاعات حساب یوتیوب خود (نام کاربری، ایمیل و رمز عبور) به خوبی محافظت کنید تا از اینگونه موارد جلوگیری شود و از رعایت قوانین و مقررات یوتیوب پیروی کنید تا مشکلاتی از پیش نرسد.

بازیابی کانال یوتیوب از طریق ارتباط با پشتیبانی

برای بازیابی کانال یوتیوب خود که حذف شده است، می‌توانید از طریق ارتباط مستقیم با پشتیبانی یوتیوب درخواست بازیابی کانال خود را ثبت کنید. در اینجا چند مرحله برای انجام این کار آورده شده است:
1.وارد شدن به صفحه پشتیبانی یوتیوب:
با مراجعه به صفحه رسمی پشتیبانی یوتیوب (support.google.com/youtube)، گزینه “تماس با ما” یا “پشتیبانی” را پیدا کنید.
2.انتخاب گزینه مناسب:
پس از ورود به صفحه پشتیبانی، امکان پیدا کردن بخش “حساب یوتیوب” یا “کانال‌های حذف شده” وجود دارد. در این بخش، گزینه‌ای برای “بازیابی حساب یا کانال” ممکن است وجود داشته باشد.
3.ثبت درخواست بازیابی:
بر روی گزینه “بازیابی حساب یا کانال” یا مشابه آن کلیک کنید. سپس فرمی را پر کنید که در آن باید اطلاعات مربوط به حساب حذف شده خود را وارد کنید (مانند نام کاربری، ایمیل مرتبط و هر اطلاعات دیگری که ممکن است کمک کننده باشد).
4.توضیح موارد دقیق:
در فرم ثبت درخواست، دلایل بازیابی حساب خود را به طور دقیق توضیح دهید. توضیح دهید که چرا اعتقاد دارید که کانال شما باید بازگردانی شود و هر اطلاعات یا مدارکی که اثبات کننده مالکیت شما بر روی کانال می‌باشند، ارائه کنید.
5.پیگیری و صبر:
پس از ثبت درخواست، پیگیری کنید. پشتیبانی یوتیوب ممکن است زمان زیادی برای بررسی درخواست شما بگیرد. در این مدت صبور باشید و در صورتی که اطلاعات یا مدارک اضافی لازم شد، آنها را فراهم کنید.
اگر دسترسی به حساب یا کانال یوتیوب حذف شده‌ای دارید، با ارتباط مستقیم با پشتیبانی یوتیوب و توضیحات دقیق ممکن است فرصت بازیابی حساب شما فراهم شود.

ریکاوری چنل یوتیوب از طریق حساب گوگل

بازیابی کانال یوتیوب از طریق حساب گوگل امکان پذیر است ولی بستگی به دلایل حذف شدن کانال دارد. اگر کانال شما به دلیل مشکلات امنیتی یا دلایل دیگر حذف شده است، ممکن است با اقدامات مناسب و ارتباط با تیم پشتیبانی یوتیوب، بتوانید آن را بازیابی کنید.
در این روش، می‌توانید از حساب گوگل خود (که به کانال یوتیوب شما متصل بوده است) برای انجام این کار استفاده کنید. مراحل زیر را دنبال کنید:
1.ورود به حساب Google:
به حساب Google خود وارد شوید. این حساب باید با کانال یوتیوبی که می‌خواهید بازیابی کنید، مرتبط باشد.
2.مراجعه به گوگل پشتیبانی:
به صفحه پشتیبانی گوگل: https://support.google.com/
در بالای صفحه، گزینه “منو” یا “پشتیبانی” را جستجو کنید و بر روی آن کلیک کنید.
3.انتخاب گزینه مناسب:
انتخاب گزینه “کانال‌ها و ویدیوهای من حذف شده است” یا مشابه آن که مرتبط با یوتیوب باشد.
4.پر کردن فرم بازیابی:
در صفحه بازیابی، اطلاعات مورد نیاز خود را (مانند نام کانال، ایمیل مرتبط با آن، و هر اطلاعات دیگری که در اختیار دارید) وارد کنید.
درخواست خود را به دقت توضیح دهید و دلایل بازیابی کانال را شرح دهید.

5.پیگیری و صبر:
پس از ارسال درخواست، صبور باشید و برای پاسخ یا درخواست اطلاعات اضافی از طرف تیم پشتیبانی گوگل یا یوتیوب منتظر بمانید.
تیم پشتیبانی یوتیوب ممکن است اطلاعات و مدارک اضافی را از شما بخواهد تا مالکیت شما را بر روی کانال تایید کند. در نهایت، اگر دلایل قانونی یا امنیتی برای حذف کانال وجود داشته باشد، احتمال بازگردانی کانال کاهش می‌یابد.

دلایل حذف کانال یوتیوب

کانال‌های یوتیوب ممکن است به دلایل مختلفی حذف شوند، این دلایل شامل امور زیر می‌شود:
1.تخلفات قوانین یوتیوب:
نقض قوانین و مقررات یوتیوب از جمله استفاده نادرست از محتوا (مثل محتوای ناسازگار، توهین آمیز، تبلیغات نامناسب یا محتوایی که حق تکثیر دیگران را نقض می‌کند) می‌تواند باعث حذف کانال شود.
2.تخلفات حق تکثیر:
استفاده بدون مجوز از محتوایی که حق تکثیر دیگران را نقض کند (مثل استفاده از موسیقی، ویدئوها یا محتواهای دیگر بدون اجازه صاحبان قانونی) می‌تواند به حذف کانال منجر شود و دیگر نمی توانید مراحل نقد کردن درآمد یوتیوب خود را پیش ببرید.
3.فعالیت‌های مکرر تخلفات:
اگر یک کانال یا کاربر به طور مکرر در تخلفات مشابه گرفتار شود و توصیه‌های یوتیوب را نادیده بگیرد، این ممکن است به حذف دائمی کانال منتهی شود.
4.سیاست‌های حقوقی یا مسائل حقوقی:
مشکلات قانونی، ادعاهای حقوقی یا شکایات حقوقی از طرف دیگران نیز می‌تواند به حذف کانال یا محتوای خاص منجر شود.
5.فعالیت‌های فراوان نامناسب:
استفاده مکرر از محتواهای نامناسب، توهین‌آمیز یا محتواهایی که ممکن است طبق قوانین و مقررات یوتیوب نامناسب تلقی شوند، می‌تواند به حذف کانال منجر شود.
6.حساب کاربری تجاری نامناسب:
استفاده نامناسب یک حساب تجاری، انجام فعالیت‌های مخالف با شرایط و مقررات یوتیوب یا سیاست‌های کسب و کار ممکن است به حذف حساب منجر شود.
اگر حذف کانال یوتیوب خود، به دلیل یک یا ترکیبی از این دلایل باشد، شما می‌توانید با تیم پشتیبانی یوتیوب ارتباط برقرار کرده و درخواست بازیابی کانال خود را ثبت کنید، اما ممکن است اگر دلایلی مشکلات قانونی یا امنیتی بوده باشد، امکان بازگردانی کانال شما محدود شود یا حتی غیرممکن باشد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x